neděle 30. listopadu 2014

Vánoce, vánoce přicházejí........

Je večer a končí první adventní neděle. Před chvílí jsme tu měli nedaleko malý ohňostroj, možná tak někdo začínal advent. Je doba chystání na nejkrásnější svátky roku. Pro někoho to znamená gruntování domácnosti, shánění dárků, pečení cukroví, prostě shon. Jiní úklid nepřehání, raději si pěkně nazdobí byt a těší se na dobu strávenou se svými blízkými. Je to čas pro tvoření různých dekorací. Já osobně dávám přednost jednoduché výzdobě. Nedávno jsem viděla stromečky ve tvaru kužele. Některé jsou pletené z pedigu, kdy se oplete polystyrenový kužel. Mě se zalíbil tento stromeček.


Tento je první, který jsem vytvořila. Návod jsem si našla na MMB, koupila jsem si kužel, raději menší a provázek, dále vodní sklo a pustila jsem se do toho. Poprvé se mi provázek smekal, tak jsem ho musela víc utáhnout a pak už to drželo. Návod nebudu popisovat, ale zde je odkaz http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=13719. Po zaschnutí jsem stromeček sundala a udělala ještě jeden. Dnes jsem oba dozdobila. Hvězdičky na vršek mi připevnil můj šikovný manžel. Tavnou pistoli jsem držela v ruce podruhé v životě, takže to podle toho vypadalo. Kuličky nechtěly držet, několikrát upadly, trochu jsem si popálila špičky prstů, ale potom se mi podařilo stromečky dozdobit. Napoprvé to snad nedopadlo nejhůř.



Ještě chci udělat jeden v jiné barevné kombinaci. Doufám, že mi kuličky ze stromečků do zítra neopadají. Jestli některá znáte jiný způsob, jak kuličky na stromek připevnit, budu ráda za každou radu. Přeji hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.