čtvrtek 18. prosince 2014

Gorjuss podruhé

Před časem jsem vám představila sběratelské látkové panenky Gorjuss. Moc bych si přála mít tuto panenku ve své sbírce, ale jsou dost drahé. Viděla jsem i panenky háčkované a tak jsem zkusila panenku uháčkovat. Jak moc se té látkové podobá posuďte sami.



Přemýšlím jaké jí dám jméno. Pomůžete mi?

Tato není jediná, kterou mám teď doma. Ve středu jsme jeli s manželem něco nakoupit do City Parku. Moc do tohoto nákupního střediska nechodím, je tam vedro na padnutí a spousta lidí. Byla jsem ráda, když jsem vyřídila, co jsem potřebovala, ještě jsme koupili dárek vnoučkovi a pak se nám podařilo celkem rychle vyjet z parkoviště a jelo se domů. Ve schránce mě čekalo překvapení, veliká obálka s mým jménem. Byla jsem tak zvědavá, od koho je a co je v ní, že jsem si doma ani nesvlékla bundu a hned jsem obálku otevřela. Bylo v ní krásné vánoční přání a záložka do knihy. Obojí pro mně vytvořila Šárka. Měla jsem velkou radost, protože tak krásné přáníčko jsem nikdy nedostala.


Krásné přáníčko s obrázkem Gorjuss.


Záložka do knihy, také s panenkou Gorjuss, obě se Šárce moc povedly. Ještě vám ukážu jednu panenku Gorjuss, kterou Šárka vytvořila a poslala mi její fotku. Bohužel jsem se nestihla zeptat, zda ji můžu na blogu uveřejnit a doufám, že se na mně nebude zlobit. Je z Fima a moc se jí povedla.


Šárka je moc šikovná a ještě jednou jí děkuji za přáníčko.
Vám přeji krásné adventní dny, bohužel venku to připomíná spíše jaro, ale s tím nic nezmůžeme.


Na závěr panenky Gorjuss pohromadě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.