pátek 2. ledna 2015

Gorjuss ještě jednou.....tentokrát s asistentkou Suve

Původně jsem vám chtěla ukázat pouze Suve v novém oblečení.

Dnes ráno nás vzbudilo vytrvalé zvonění mého telefonu. Vylítla jsem z postele a oni volali z PPL, že mi vezou balíček. Tak jsem se honem oblékla a při čekání na zásilku jsem fotila Suvinku v novém oblečení. Uháčkovala jsem jí kombinézku a botičky a aby jí nebyla zima, tak dostala i nový svetřík.


Svetřík je pletený ze zbytku mohérové příze zn.Mahara - ještě totalitní a pěkně kousala. Suve si zatím nestěžuje. Oříškem bylo jí do svetříku obléci, protože se jí stále zachytávaly prsty v rukávech o nitky, ale nakonec se to podařilo.


Kombinézku jsem jí uháčkovala ze Sněhurky. Původně jsem zamýšlela pouze kalhotky a nějakou halenku zvlášť, ale potom jsem jí udělala kombinézku. Kalhotky jí padaly a takto je to lepší a netáhne jí na záda.


Zapínání jsem vyřešila na zádech malým knoflíčkem. Je neuvěřitelné, jak malé knoflíčky se dnes dělají, ale v galanterce je neseženete, alespoň u nás ne. Většinu knoflíků mám z Fleru, tam mají velký výběr velikostí, tvarů, barev i motivů.


Trochu odpočinku, takové focení je náročné a jeden je z toho unavený. Uháčkovala jsem i botičky, protože vhodné na nožky Suve nemám. Zkoušela jsem jí botky jiných malinkých panenek, buď byly malé nebo jí padaly z nohy.
Do toho zazvonila PPL, že už je před domem. Suvinka byla samozřejmě zvědavá, cože mi to dovezli, tak jsem musela krabičku hned rozbalit.


Co to je? Objednala jsem si z obchůdku ZOOT plechovku s motivem Gorjuss, teď tam mají slevy a cena byla přijatelná.


Holka jedna zvědavá, hned nakukovala, co je uvnitř. Málem tam spadla.


Motiv panenky je i na dně plechovky a na víčku označení obchodu, kde najdete celý artikl výrobků s touto panenkou.


Ze spodní strany je také označení Santoro.


Nakonec malá perlička..... vyrobeno v Číně. Ale je moc pěkná.

Ke konci roku jsem si dala takový malý závazek, obléci panenky, které už mám nějakou dobu ve sbírce a zatím na oblečení čekají. Pak vám panenky představím a postupně bych vám chtěla ukázat svou sbírku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.