čtvrtek 30. dubna 2015

Koralína - panenka s modrými vlásky.

Už jistě víte, že háčkováním ráda ztvárňuji různé postavičky. Už před časem mně napadlo, že zkusím uháčkovat Koralínu, tuhle postavičku děvčátka s modrými vlásky znám z netu, ale nikdy jsem nečetla knihu o ní a ani jsem neviděla film Koralína a svět za tajnými dveřmi.

Informace jsem našla ve Wikipedii a tady je odkaz http://cs.wikipedia.org/wiki/Koralina. Docela ráda bych si knihu přečetla. Mám raději knihy, může pracovat fantazie a filmové zpracování je potom někdy zklamáním. Mám to tak už od dětství.


Tady je Koralína v mém podání, snad se vám bude líbit.


Musela se podívat, kde to vlastně bydlíme, všechny moje panenky jsou hodně zvědavé.



Tady je obličej z blízka, přiznám se, že na krátké sloupky se špatně kreslí. Očka jsem tedy uháčkovala a pusu vyšila.


Tady jsme si půjčily židličku od jiné panenky. Koralína je největší panenkou, kterou jsem háčkovala. Měří 38 cm.
Už mám v hlavě plán na další panenku. Ještě jsem před časem slíbila panenku kamarádce, tak slib už musím konečně splnit. A potom přijde na řadu další postavička.

Ještě poznámka na konec. Můj muž je první kritik a já vždycky poznám, když se mu mé dílo moc nelíbí. Ke Koralíně se od začátku moc nevyjadřoval a když jsem na něj dorážela, jestli se mu líbí, tak mi odpověděl : Má modré vlasy a křivou "hubu". A bylo to jasné. Mně se ale líbí.

1 komentář:

  1. Dobrý den, nejdřív bych Vám chtěla popřát pěkné dny. Chtěla jsem se Vás zeptat. Viděla jsem že jste dělala panenku Koralinu. Bohužel se mi nezobrazují fotky. Moje dcera tuto panenku moc miluje, má ráda ten příběh. Proto jsem se rozhodla, že jí panenku uháčkuji. Bohužel nikde nemůžu najít ale návod. Háčkuji vždy z rozepsaných návodů, bohužel z fotky neumím. A tak jsem se Vás chtěla zeptat, zda návod nemáte, ráda si návod zaplatím. Byla bych moc vděčná už sem celkem zoufalá, nemůžu nic najít, bohužel mi nejdou fotky vaší Koralíny zobrazit. Jiné mi jdou, jen tyto ne. Děkuji moc za zprávu. Jelikož nevím, kde najdu vaší odpověď mohla bych Vás poprosit o zprávu na email MVaclavickova@seznam.cz
    Moc děkuji a přeji Vám a vaší rodině hlavně zdraví v novém roce. Václavíčková

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.