čtvrtek 4. června 2015

Do kapsy

Přeji vám všem krásný podvečer. Když jsem dnes přišla domů z práce, čekala na mě na kuchyňském stole obálka. Tušila jsem, co v ní asi bude.

Otevřela jsem ji a v obálce byl látkový sáček s mašličkou.


Tak jsem do něj nakoukla a .......byl tam.
V igelitovém pytlíčku byl zabalený maličký medvídek. Objednala jsem si ho na Fleru.


Dokonce má svůj rodný list a jméno má Do kapsy, ale to se může změnit. Jeho autorkou je MiNo, její háčkované, šité a plstěné hračky jsou kouzelné a mají svůj osobitý rukopis, podle kterého je hned poznáte. Míša se mi moc líbil a i když háčkuji, tak jsem chtěla mít originál.


Moje panenky jsou holky zvědavé a tentokrát mi asistovala Nela, které se míša hned zalíbil a musela jsem jí s ním hned vyfotit.


Světlo a stín.



Tady je vidět, jak je medvídek maličký.


Nela si ho hned musela pochovat, ani se jí nedivím, je moc roztomilý. Teď mu ještě musíme vymyslet jméno. Nebo nám s tím pomůžete? Nela je poněkud teple oblečená, protože než jsem jí dopletla podkolenky, tak se konečně udělalo hezky. Až se ochladí, teplejší oblečení se jí bude hodit.


Ještě detail rodného listu.


Medvídek Tedýš od MiNo mi byl předlohou pro mého háčkovaného medvídka a já jsem alespoň zužitkovala zbytky starých přízí.


Tady je ten můj. 

Přeji vám krásné dny plné sluníčka a pohody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.