neděle 3. ledna 2016

Paličkovaná krása

Už dlouho obdivuji techniku paličkování. Když si zadáte do vyhledávače "paličkovaná krása", objeví se vám nespočet odkazů. Něco o historii paličkované krajky si můžete přečíst zde http://www.palickovani.eu/historie. Netušila jsem, že paličkovaná krajka vznikla v Itálii.


Mám v práci šikovnou kolegyni Janu, která paličkovat umí a protože mám ráda ručně vyráběné vánoční ozdoby, tak jsem ji letos poprosila o zvoneček a pár hvězdiček na stromek. Letos jsme si s mužem ozdobili jen pár smrkovvých větviček ve váze a jelikož jehličí už začalo hodně padat, tak jsem dnes výzdobu uklidila. Předtím jsem vám paličkované vánoční ozdoby nafotila. Ježíšek mi donesl nový fotoaparát, tak ho musím zaběhnout.


Vánoční hvězda.




Andělíčky mám pro spolužačky, ale nestihly jsme se o vánocích sejít.


Zkoušela jsem fotit na různých podkladech.


Hlavu dámy mám od Jany už od loňska a asi ji dám zarámovat, je nádherná.

Paličkovat se už nenaučím, tak budu alespoň zdálky obdivovat šikulky, které to umí.


Tuhle fotku jsem si půjčila z netu, když jsem hledala informace o paličkování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.