neděle 20. března 2016

Cili - magnetická panenka

Přeji krásný nedělní večer. Dnes vám chci představit neobvyklou panenku. Určitě každá z vás měla papírovou oblékací panenku a některé si možná i panenky samy vyrobily.


Až donedávna jsem netušila, že existuje varianta, kdy je panenka magnetická. Nedávno jsem se na Facebooku seznámila s Cili, je to stránka tvorby pro děti. Autorka viděla magnetickou panenku na návštěvě a rozhodla se, že ji vyrobí nejen pro své děti, ale že ji nabídne i ostatním. Tahle možnost, jak oblékat panenku se mi líbila a panenku jsem si objednala. Samozřejmě, že jsem ji hned musela vyzkoušet. Je sice určena pro Verunku, ale vnučce je teprve rok, tak si panenka ještě počká.
Tady je Cilka, magnetická panenka.


Panenka je uložena v papírové obálce a jen na vás vykoukne otvorem, který mi připadá jak malé okénko v kajutě.


Obálka má kapsu, kde je panenka zasunuta. Obálka se zajistí gumičkou.


Tady je Cilka. Základem je ocelový plech, na kterém je přilepena vinylová folie s autorským potiskem. Ten se dá ošetřit vlhkým hadříkem v případě znečištění.


Na zadní straně desky jsou přichyceny všechny části jejího šatníku. Oblečky jsou z látky, která je na magnetické fólii. Doposud jsem nevěděla, že se taková folie vyrábí a šikulky by si určitě panenku udělaly samy. Už jsem takovou panenku viděla na Internetu, když jsem hledala magnetické panenky.


Teď bude následovat malá módní přehlídka.






Těch kombinací je daleko víc, tohle je jen pro představu. Já bych uvítala ještě pár jednobarevných kousků, aby se oblečení dalo lépe kombinovat. Ale to je můj pohled dospěláka, dětem barevné varianty určitě nebudou vadit.

Dnes panenku zkusil obléct i náš vnouček a docela mu to šlo. Ovšem větší zájem o ni neprojevil. Líbí se mi, že se dá panel s panenkou umístit na magnetickou tabuli nebo třeba i na ledničku. Obálka je skladná, takže může panenka s děvčátkem i na cesty. Jsem zvědavá, jak se vám bude líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.