čtvrtek 30. června 2016

Co je u nás nového?



Zdravím všechny svoje příznivce. Trošku jsem se odmlčela, ne že by nebylo o čem psát, ale nějak nebyla nálada. Panenky postupně přibývají a já vám některé dnes ukážu.


Před časem jsem vás seznámila se sestrami Tammy a Pepper. Aby děvčatům nebylo v novém domově smutno, přibyla jejich maminka. Moc se mi líbí, vypadá velmi mladistvě. Jen její účes se mi nedaří, musí mít totiž učesaný drdůlek, protože výrobce asi šetřil a ona nemá na temeni vlasy. Takže místo drdůlku má takový rozcuch.


Tady už je s děvčaty. Je stejně velká jako Tammy. Možná časem přibude tatínek a bráška, aby byla rodina celá.

Další panenka, která rozšířila řady mých děvčat, je od Nancy Ann Storybook doll.


Panenku v háčkovaných šatech už mám delší dobu a bylo mi líto, že je sama. Tak jsem zapátrala a z Etsy přijela její sestřička.



Panenky Dolly Darling od Hasbro. Panenky měří 10,5 cm. Ukážu vám je v původním oblečení. Snažila jsem se zachovat trochu původní podobu (jejich šatečky mám schované). Vezmeme to zprava.



U původního oblečení jí padaly kalhotky.


U třetí panenky jsem oblečení změnila. Tyto panenky se vyráběly od roku 1965 a to ve dvou provedeních. Následující fotky jsem si vypůjčila z internetu.


Jednak jsou to panenky, které mají vlásky tvarované.


A potom jsou to panenky s našitými vlásky. Všechny tři jsem koupila na Etsy.


Panenka Strawberry Shortcake - Blueberry Mufin, je z roku 1979.


Přijela v krásných, pletených šatech, ale byl problém je svléct. Po koupání dostala nové šatečky, které se snadno oblékají.


I já mám moc ráda panenky, které mají velké kebulky, jak já říkám- Panenka Odeco se mi líbila už dlouho, ale tyto panenky jsou dost drahé. Nedávno jsem našla panenku, která byla na prodej bez paruky a původního oblečení a tak jsem ji prostě musela koupit. Než seženeme paruku, vyřešila jsem to opět čepičkou a myslím, že jí moc sluší. Panenka měří 20 cm a má mrkací očka, ta se dají vyndat a vyměnit za jinou barvu. U nás to nehrozí, modrá je dobrá.Usmívající se


Panenky se prodávají i ve dvojici s kočičkou.foto internet)









Posledním přírůstkem je zatím tohle maličké miminko. Koupila jsem ho společně s vaničkami a postýlkou.

Doufám, že se vám budou nové panenky líbit. Přeji vám krásné letní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.