čtvrtek 27. října 2016

Rozluštění

Včera jsem vám kromě jiných představila i malého zrzavého kluka s pihami na nosíku, který mi připomínal skřítka. Nemohla jsem o něm najít informace a když mi Mary napsala, že jí někoho připomíná, tak mi to nedalo. Dnes ráno jsem pátrala znovu.


Pátrala a nakonec našla. Kdo to je? Za chvíli vám to řeknu.


Tady je ten můj "skřítek". Podle značení na zádech jsem nakonec našla na Ebay stejného kluka i v původním balení.


To mi hodně pomohlo. Zadala jsem si nápis na krabici a začalo pátrání.


Zadní strana, kde jsou i popsané postavy. (foto z ebay)

A co jsem zjistila? Zrzavý klučina se jmenuje Tommy a je jednou z postav animovaného seriálu o lásce princezny Sissy a prince France, následníka rakouského trůnu. Příběh určitě znáte. Tommyho provází veverka Crock. Seriál se v Itálii poprvé vysílal v roce 1997 a měl 52 epizod.


Sissy a Franz. (foto internet)





Filmový příběh, kde princeznu ztvárnila krásná Romy Schneider, většina z vás asi zná. (foto internet)

Mé pátrání bylo hodně napínavé a ve chvíli, kdy už jsem to chtěla vzdát, na mně na Ebay vykoukl Tommy. A moje hledání nabralo na intenzitě. Internet je báječné médium, kde člověk najde spoustu informací. Na druhou stranu je to ohromný žrout času. Ovšem já nelituji, díky internetu jsem poznala báječný svět sběratelů panenek a i hodně báječných lidiček, kteří panenky milují stejně jako já.
Ještě na závěr. Hodně používám překladač Google a proto se omlouvám za případné nepřesnosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.