čtvrtek 26. října 2017

Malá panenka v dárkové krabičce

Malá panenka v dárkové krabičce jako měly naše babičky. To je název soutěže, které jsem zúčastnila ve skupině Domečkování na FB.



Přiznám se, že nevím jaké měly moje babičky panenky a jestli vůbec nějaké měly. Obě se narodily na konci 19.století. V této době se krásné panenky vyráběly z různých materiálů. Neznám ovšem dobu, kdy se začaly objevovat panenky v dárkových krabičkách. Jsou úžasně vybavené, panenky v nich mají vše, co potřebují. Hodně jich je k vidění na Pinterestu. Několik fotografií jsem si vypůjčila, abych vám je mohla ukázat.


Malá švadlenka má krásné vybavení.


Krabičky mají různý tvar.


Panenka v košíčku.


Tahle krásná porcelánová panenka má bohatý šatník.


I někteří současní autoři panenek tvoří pro své panenky dárkové krabičky. I tato panenka je vyrobena z porcelánu a její autorkou je Sun Joo Lee. Velice ji obdivuji.


Další od stejné autorky.

Přiznám se, že jsem dlouho sbírala odvahu, zda se mám soutěže zúčatnit. Moc zkušeností nemám, ale nakonec jsem se odhodlala. Vybrala jsem si malou, plastovou panenku, která pochází asi z r.1980. Krabičku jsem tvořila jako vzpomínku na léto.


Použila jsem malou krabičku, ve které panenka přicestovala se svými kamarádkami. Polepila jsem ji tapetou a ozdobila malou mašličkou.


Panenka měří necelých 18 cm. Má háčkované letní šatečky, klobouček, plavky a kabelku, aby si měla kam dát opalovací krém.



A má i kamarádku.


Ta si hned vyzkoušela klobouček.


Můžeme jít k vodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.