pondělí 14. května 2018

Jak jsme krmily ryby....

Nejdřív musím upřesnit, že tvrdé y na konci slova krmily je správně. Byla jsem dva dny za vnoučátky. Dnes jel syn se snachou a Vašíkem na malý výlet a já jsem hlídala naši neposednou vnučku. Jízdu v autě nemiluje, v lepším případě cestu prospí, v horším prořve. Nejdřív se podívala na pár písniček na you tube a pak jsme se konečně vypravily ven.


Nalákala jsem ji na procházku k rybníčku, podívat se na vodníky. Napřed jsem šly přes ulici za dědou omrknout na jeho novou červenou frézu. Děda nám dal s sebou tvrdý chléb a tak jsme šly krmit ryby.


Rybník už hlídají vodníci dva.



Lekníny brzy pokvetou.


Tady jsme krmily ryby. Nestačila jsem lámat chleba a hlídat Verunku, aby v zápalu házení chleba nespadla do rybníka. Nestihla jsem ani fotit. Mrkající







Zpět jsem šly cestou mezi poli. Jako by to bylo včera, kdy jsem ji po stejné cestě vezla v kočárku. Dnes si přede mnou vykračovala rázným krokem.


Babičko, beruška.


A jsme zpátky ve vsi. Pod košatými lipami stojí kaple sv. Václava.



Pod rozložitou korunou lípy je příjemné posezení.




O kapličce.


Růžovou střemchu jsem naživo viděla poprvé.


Verunka chtěla také fotit, babička podržela foťák a Verunka to zmáčkla. Jestli z ní bude našená fotografka jako je její bráška, tak abych se začala poohlížet po jiném fotoaparátu.




Druhé babičce už krásně kvetou pivoňky.


Keřík obsypaný bílými květy neznám.

Užila jsem si s naší Verunkou krásné dopoledne.
Nedávno vyhlásila Simona na blogu výzvu http://beallara.blog.cz/1805/ach-jo-ty-mlady-holky Nejkrásnější část dne. A dnešní krmení ryb s Verunkou pro mně bylo nekrásnější částí dne. Chvilka s úžasnou vnučkou, která má smích a pláč v jednom pytlíčku. Na tváři umí vyloudit nepřebernou škálu obličejů, proto říkáme, že by mohla do Národního. Miluje tutu sukýnku a klidně s ní půjde i na písek. Nesmím zapomenout ani na vnoučka. Vašík se naučil sám číst a píše velkými tiskacími písmeny. Zajímá se o všechno možné a rád fotí nebo natáčí "videjo", pokud mu někdo s rodiny půjčí telefon.
Tyhle chvíle jsou pro mne nejkrásnější částí dne, chvíle s vnoučaty, kdy zapomenu na starosti, na bolesti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.