pátek 21. září 2018

Loučení s létem.....

V neděli nastane astronomický podzim. A tak mě napadlo, že bychom se s panenkami mohly s létem rozloučit procházkou.



Meteorologové předpovídají na víkend velké ochlazení. Využila jsem dnešního krásného, slunečného počasí a ze svých panenek jsem vybrala dvě, které jsou v mé sbírce pár dnů a ještě jste je neviděli. Monster High a Ever After High.

Nešla jsem daleko, vypravila jsem se k řece Jihlavě, kde je Sportovně relaxační centrum Český mlýn.
V parčíku pod školou ještě krásně kvetou dva záhony lučních květin.


Na Keťásku už byly holky celé netrpělivé, abych je vyfotila. Keťásek je park, kam jsem chodila v dětství sáňkovat.





Pak jsem prošla tunelem, který je pod Městským nádražím.


Potom už jsem holky fotila na hřišti u řeky.

Nejdřív na schodech ke skluzavce.


Na houpačce se jim moc líbilo.


Pak jsme se vydaly k lezecké stěně.





Děvčata, takhle přece dámy nesedí.


To už je lepší.


Chvilka odpočinku na trávě u řeky. Krásně tam voněl žebříček obecný.


Zpátky jsem šla podél řeky směrem k lávce přes řeku.




"Flotila" kačenek.


Pohled od lávky.



Graffiti na zdi opravny aut u tunelu.




A zase zpět tunelem.


Vypráví se, že je v tunelu zazděná jeptiška. Pravda to asi není.


Na konci tunelu se mi otevřel krásný pohled do parku a tím se s vámi dnes loučím. Doufám, že se vám poslední letní procházka líbila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.