úterý 16. června 2020

Lipnice - pokračování

 Tentokrát jsme na prohlídku hradu nešli, protože naše cesta pokračovala do Světlé nad Sázavou.



Muž konstatoval, že dělo je funkční. No nevím, na vojně byl u radistů, ne u dělostřelců. 


Líbila se mi rozkvetlá zeď. Příroda je opravdu mocná čarodějka.









Prévet.










Tady jsme si dali výbornou zmrzlinu. Já malinovou, jen by výrobce mohl odstranit zrníčka, jinak byla moc dobrá.


Pohledem na Památník Jaroslava Haška se rozloučíme. Spisovatel v domku kdysi bydlel.

Příště už dojedeme do Světlé nad Sázavou.

16 komentářů:

  1. Lipnici jsem občas vídala zdálky právě při našich cestách na jih.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásně vidět. Já se na ni dívám od mladých ze zahrady.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za představení dalšího pěkného místa.

    OdpovědětVymazat
  4. Hned od začátku jsi mne dostala s tím tvým kanonýrem, furt jsem se smála.
    Krásný výlet.

    OdpovědětVymazat
  5. Růženko, manžel pochází z Březinky od Světlé n.S. a tak jsem tam taky párkrát musela i na Lipnici, na Stvořidla, do Ledče a pod.,
    opravdu tvůj manžel na to dělo kouká, jako kdyby ho chtěl použít!
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teorii zná, ale nevím, jestli by se mu to podařilo. A kamenné koule byly moc velké. ;-)
      Měj pěkný večer.

      Vymazat
  6. Krásne fotky opäť :-) Manžel je super :-) A máš pravdu, príroda je mocná čarodejnica :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné místo. Tam to neznám. Ten hrad by se mi líbil. Děkuji za krásné fotografie i představení tohoto zajímavého místa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrad je opravdu krásný, je moc dobře, že zůstane zachován i pro další generace.

      Vymazat
  8. Růži, povedlo se ti krásnými fotkami zmapovat krásné místo. Díky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  9. V Lipnici jsem nebyla, takže díky Tvým fotkám jsem se o jeho zajímavostech dozvěděla.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, hrad má opravdu zajímavou historii a je štěstí, že se dočkal záchrany.
      Přeji pěkný den.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.