středa 5. srpna 2020

Prohlídka pokračuje

Dnes se ještě podíváme na zámek v Brtnici. Slíbila jsem vám, že se půjdeme podívat na arkády.




Pohled na nádvoří.



Fotografie jsou za sklem a špatně se fotí. Nicméně je vidět, že tu byl kdysi postaven výtah. Rok 1961. V roce 1955 byl na zámku sklad velkoobchodu v Jihlavě.





Schody do podzemí. 




 


 


V této místnosti jsme přemýšleli, co tu kdysi bylo. Mučírna?

 







 


 








Poslední pohled na zámek a pojedeme dál.
Brtnický zámek mě okouzlil a určitě se sem budeme vracet. 

10 komentářů:

  1. Také by se mi tam líbilo. Děkuji za reportáž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, mně se to šmejdění moc líbilo. Dole jsem málem vlezla i do vody. Ještě, že mě na to manžel upozornil.;-)

      Vymazat
  2. Růži, moc krásná reportáž. Ráda jsem se s tebou prošla. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Prošmejdila bych to tam s vámi. Jsou tam místa, kdy člověk může pustit na uzdu svoji představivost. Díky za Tvoji reportáž.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně tak. Jsem ráda, že se Ti reportáž líbila.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Růženko,tady by se mně moc líbilo.Mám ráda takové trochu omšelé zámky,ale jsem i ráda když vidím,že se snaží je obnovovat.Arkády jsou nádherné.Ty mám všude moc ráda.
    Děkuji za prohlídku a přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, děkuji. Také mám taková místa ráda, dýchá z nich historie.
    Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké arkády i okolí zámku. Ani se nedivím, že se vám tam líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to tam veľmi pekné, možno naozaj bola v podzemí mučiareň. Krásnu bábiku si vzala so sebou, ryšavé - tie ja môžem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.