čtvrtek 21. ledna 2021

Po delším čase

Dnes jsme se téměř po měsíci šli s manželem projít. Už mi to moc chybělo a dnešní hezké počasí k procházce vybízelo. A také jsem si potřebovala koupit něco v lékárně, takže jsme spojili příjemné s užitečným. Pojďte se s námi projít.




Sněhulák u tenisových kurtů.
















Fotka je špatně zaostřená, ale byl to okamžik, kdy se koník položil na zem a vyválel se ve sněhu. Nato se hned zase postavil.  Dnes byli ve výběhu jen dva.








Jeden z koní stále běhal k vratům a ržál. Asi chtěl domů do tepla.


Po cestě mi zvonil telefon, volal mi syn. Když jsem mu říkala kde jsme a že fotím, tak se ptal co je ve Starých horách k focení. Když se člověk dobře dívá, tak najde spoustu krásných momentů k focení. Třeba právě koně. Nebo kačenky.



Měsíčku na nebi hlubokém.




Tady se bobovalo i po hlíně. 




Když nebe maluje. 



Je to už více než 20 let, kdy jsem se denně touto ulicí vracela domů z práce. Přibyly roky, kila a už nemám natrénováno. Takže jsem se v půli kopce zastavila, fotila a trochu se vydýchala. Na fotce to tak nevypadá, ale je to pěkný kopec. 



Můj průvodce s batůžkem na zádech. Snad se vám procházka bude líbit jako se líbila nám. 
 

37 komentářů:

  1. Růženko, máte tam krásně, ať žije Vysočina. Jiřina z N.
    Když jsme chodívali na Jedlovou, dávala jsem si pivo Ježek, asi z Vysočiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to jsi pila pivo přímo z jihlavského pivovaru Ježek.

      Vymazat
    2. Růženko, to bylo zajímavé, za našeho ,,mládí,, - člověk věděl, jak se jmenují podniky po celé republice a co vyrábějí a dnes netuším, co se kde skrývá a čím se zabývají. Ale mají hezčí budovy a zabírají spoustu kdysi polí, hihi.
      No, nic. Jiřina z N.
      koníky bych chodila fotit taky.

      Vymazat
  2. Pohofdová procházka Ruzo, jako bych tam byla s vámi! Měj se krásně a budu ráda za návštěvu na mém blogu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie Růženko, nádherná procházka. Máte tam krásně. Jak ráda už bych někam vyrazila na výlet. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, také bych ráda někam na výlet. Ale i procházka byla prima.
      Měj pěkné dny.

      Vymazat
  4. Růženko, tak jste se dočkali! Super, moc vám tu procházku přeju!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dočkali. Hlavně já.
      Měj krásné dny.

      Vymazat
  5. Růži, krásná procházka a ty kačenky a koně jsou úchvatné. Já se teda kochám i tím množstvím sněhu. U nás není zhola nic. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Sněhu je zatím dost, uvidíme, co s ním další dny udělají, protože hlásí i déšť.
      Měj pohodový den.

      Vymazat
  6. Růženko, to byla pěkná procházka. Užili jste si všeho. Tvůj syn je jako můj manžel. prý už se neumím dívat na svět jinak, než přes oko foťáku. A já mu vždycky odpovím, že díky tomu vnímám a vidím více než on. Ono je to i tak, že ve známém prostředí už ty maličkosti prostě míjíme bez povšimnutí.A jaký kopec jste vyšlápli tou ulicí je vidět podle toho, jak se domky skládají pěkně pod sebe, níž a níž. Měj hezký den. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, přesně tak. Člověk vnímá detaily, kterých by si dříve ani nevšiml.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
  7. Procházku ti docela závidím. Já chodím většinou sama po pražských ulicích, mého muže zlobí kyčle, takže na nějaký výlet se mnou nemá náladu. Už jsem otrávená jak malajský šíp, ale pořád doufám, že na jaře bude lépe. Budeme jezdit na chatu a tam si můžu brouzdat sama po lese, už se těším ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotnou mě to nebaví. Také doufám, že to bude na jaře lepší, že budeme i jezdit na výlety.

      Vymazat
  8. Když vykoukne sluníčko, hned je všechno veselejší, i procházky sněhem :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, když svítí slunce, tak mám hned lepší náladu.

      Vymazat
  9. Růženko, prošla jsem se s vámi ráda, pokochala se pohledem na řeku s kačenkami a na koníky. Krásně jste se prošli a tys to báječně zdokumentovala. 👍👍
    Měj hezké dny 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Fotky koní jsem poslala vnučce, ona je miluje a na podzim jsme se na ně spolu byly podívat.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
  10. Růženko, procházku jste si užili, viď. A těch kačenek, to je pěkné.Hezká fotoreportáž, měj se pěkně.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Procházku jsme si užili, bylo to moc prima.
      Přeji hezkou neděli.

      Vymazat
  11. Nádherná prechádzka. Vždy rada vidím, že je s tebou pán manžel. Synovi odkáž, že vždy je čo fotiť, len to treba vidieť :-)
    Som rada, že ste opäť fit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na procházky chodím raději ve dvou. Souhlasím, že je vždy co fotit. Jen je potřeba se dívat a někdy jsou to drobnosti.

      Vymazat
  12. Já se snažím jít se projít po obědě každý den. Mám přírodu za humny, potkat mohu tak sem tam človíčka.
    Pěkně jsi to vaši procházku zdokumentovala. Ono se vždy najde něco zajímavého k focení, viď.
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to máme do přírody dál, ale dá se projít i po městě.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  13. Miluji sníh,kéž by ho bylo ještě víc a hlavně na Vánoce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé Vánoce jsme si všichni přáli, ale příroda rozhodla jinak. Díky i za tu trochu sněhu, příroda si potřebuj odpočinout.

      Vymazat
  14. Krásná slunečná procházka bílou krajinou. Hezké dny přeji. J

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky. Zasněžená krajina je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné fotky. Super procházka.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne fotky z prekrásnej zimnej prírody i mesta. Svet je také krásne miesto, vždy je čo obdivovať a kochať sa s niečím, len treba otvoriť oči a možno i svoje srdce.😊
    Koníky sú krásne, aj tie sa tešia zo snehu ako malé deti.😃
    Treba ísť von a na prechádzku a dýchať čerstvý vzduch, to je zdravé a prirodzené pre každého človeka.🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary, děkuji. I dnes mě sluníčko vylákalo ven. A nebyla jsem rozhodně sama.

      Vymazat
  18. Prima sněhová procházka :) To vám muselo být krásně po dlouhé době zas venku.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  19. Koukala jsem se na fotky, užívala si krásný výlet a říkala jsem si, že už jsem dlouho neviděla záda s batůžkem 😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.