sobota 13. února 2021

Kolečko

Dnes se mi podařilo vylákat muže na procházku. Pořádně jsem se oblékla, měla jsem v plánu jít dál než jsme nakonec šli. Manžel se řídí radami, že se v mrazech nemá být venku dlouho. Ale spíš se chtěl dívat na sport v televizi. 😉 Tak pojďte si s námi obejít kolečko. Vyrazili jsme směrem k sídlišti Na Dolině.


Komíny Kronospanu kouří ve dne v noci.


Sluníčko se schovávalo za mraky.


Pána s batůžkem už znáte.


Tentokrát jsme šli kolem řadovek, moc to tady neznám.

















Tady jsme odbočili a prošli úzkou cestičkou za rodinnými domky. Byla jsem zvědavá jak do vypadá na bývalých zahradách. Ovšem přes křoví toho není moc vidět.




 
U této chatky byly vidět z druhé strany stopy a před chatou byly rozbité židle. Asi tam přebývají bezdomovci. Jedna z chatek před časem vyhořela. 



U další chatky byly dvě slepice s kohoutem. 



Když viděly, že jsem se zastavila, tak se vydaly směrem ke mně. Bohužel nic jsem pro ně neměla. Ale podle stop je tam někdo chodí krmit. 






I krátká procházka nám stačila. Příště vám snad ukážu zajímavější fotografie. Mějte se dobře.

29 komentářů:

  1. Růženko, udělali jste si hezkou procházku a tys jí báječně zdokumentovala. 🍀💓 Ta zapomenutá bota na schodech mě zaujala. 😊 Možná někdo pokračoval bos a už jí nepotřeboval.
    My si udělali procházkové kolečko včera i dnes a v obou případech se vrátili domů "zmrzlí jako drozdi". Ještě teď mám pocit, že rozmrzám.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, taky jsme vymrzli, docela to foukalo. Ta bota mě také zaujala, byla už hodně jetá.;-)

      Vymazat
    2. Jak jsme tu botu uviděla, hned jsme si vzpomněla na : zavaž mi střevíček, zahradníku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Včera i dneska jsme byli s manželem také na krátké procházce, ale fakt jenom krátké. Má problém s bolestmi nohou, tak toho moc nenachodí. Jindy ho nechám jít domů a sama ještě pokračuju, ale v těchto mrazech hodinka úplně stačí ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přesně tak. V těch mrazech stačí i krátká procházka, jen abychom se vyvětrali.

      Vymazat
  3. Krásná vycházka. Vzpomínám si, že u jednoho z těch domů v Kainarově ulici stávalo auto s americkou státní poznávací značkou. Kdo ví, zda tam ještě stává, nebo má už českou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Přiznám se, že jsem tou ulicí šla poprvé. Ale některé domky jsou pěkné.

      Vymazat
  4. To je dobře, že jste nezůstali sedět doma a i přes mráz jste si procházku udělali. Máš zajímavé fotografie z procházky. S těmi slepicemi jsi mi připomněla, že jsem se na chvilku zastavila u potoka a seběhla se ke mně spousta kachen. Bohužel jsem také nic neměla, co bych jim dala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebovali jsme se trochu protáhnout mráz nemráz.

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí to sluníčko za mraky!
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnou procházku jste si udělali. u nás bylo dnes celý den zamračeno a navíc jsme po dlouhé době viděli syna, který přijel s negativním testem. Tak jsem byla ráda, že jsme se od Vánoc konečně zase viděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes to vypadá, že bude zamračeno u nás.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  7. Růženko, každá procházka se počítá.A co panenky, nevzala jsi nějakou sebou do kabelky? Asi ne, ještě by nastydla. Dobrá je ta bota, asi mu tam přimrzla a pokračoval bez...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panenku jsem žádnou nevzala, snad příště. Až nebude taková zima.

      Vymazat
  8. Krásne fotočky a prechádzka :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Udělali jste si krásnou procházku Růženko, pořídila si pěkné fotografie. Nám se ven vůbec nechtělo a tak jsme si zahráli na pecivály. Už by to chtělo se projít a tak snad zítra.Fukcarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se nutně potřebovala vyvenčit. Na nákupy chodí manžel a já sedím doma jako pecka.

      Vymazat
  10. Růži, moc hezká procházka. A já přemýšlím, kdo proboha v těch mrazech odešel bez boty. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Taky jsem si říkala, kdo v takovém počasí odešel bez boty.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  11. Růženko, jsou tak krásné mrazivé dny a já sedím doma. Snad dnes, alespoň na chvilku!
    Krásně jste se prošli!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já zrovna tak. V sobotu jsem šla s mužem nakoupit a včera jsme konečně vyrazily na procházku.
      Přeji pohodovou neděli.

      Vymazat
  12. Ona i krátká procházka je lepší, než nic. Včera bylo nádherně, tak jsme taky vyrazili do světa 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. A krásně bylo i dnes, tak jsme si procházku dnes zopakovali.

      Vymazat
  13. Taky jsou teď moje procházky kratší, nežli obvykle. Ale i to stačí.
    Pohodovou neděli, Růži !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, také si myslím, že lepší kratší procházka než žádná.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  14. Takové kolečko je velice zdravé. manžel chodí každý den, já se nějak nemohu přesvědčit. Nechce se mi oblékat. :-D Růženko, na té poslední fotce jsou v levo balkóny? Je to zvláštní pohled a ty balkony se mi zdají být hodně veliké hluboké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, taky bychom měli chodit častěji. Záleží to i na počasí, když je hezky, tak se ráda obleču a jdu.
      Maruško, nevím, jestli to jsou balkony.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.