pátek 15. října 2021

Barevný podzim - výzva

Dalším tématem Jaruščiny výzvy je barevný podzim. Myslím, že většina z nás miluje podzimní dny, kdy se začínají barvit stromy a slunce tu paletu barev ještě zvýrazní. Snad se mi podařilo tuto krásu zachytit.


Listy katalpy začínají poměrně brzy žloutnout. Jsem ráda, že se stromkům, které zasadil tchán zatím daří. 



Mahon.



Tento javor vidím z okna. Část jeho koruny je nesourodá a tyto větve se začínají barvit první. Tentokrát jsem ho nafotila z blízka. 




Stejný strom při pohledu z okna. 



Další fotografie jsem pořídila když jsem šla nakoupit. Udělala jsem si takové kolečko parkem. 















Také jste nosili do školy barevné listy na kreslení? Já jsem měla tu výhodu, že na našem domě rostl přísavník. 


Pámelník. Tentokrát jsem odolala a kuličky nepraskala. 😉







Poslední fotografie z Veselého Žďáru. Keř u školy zdobí kromě barevných listů i  ptáčci. Moc se mi  líbilo. 


Manžel poznamenal, že se ptáčci dobře fotili, protože neuletěli. 
Další fotografie si nechám do poslední části výzvy. 

















36 komentářů:

  1. Růženko,zachytila jsi krásně barvy podzimu.Mám také před okny javory a ty se začínají teprve barvit a od špičky.Dokonce i v deštivém počasí ty barvy vynikají.Podzim mám ráda právě kvůli barvám.My jedeme na víkend pryč a tak fotky dám až v neděli večer.Dnes v osm odjíždíme.
    Měj hezký den a celý víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji. Já ten pohled z okna miluji a nikdy se mi neomrzí.
      Přeji vám šťastnou cestu.

      Vymazat
  2. Růženko, Tvůj barevný podzim se mě líbí včetně ptáčků na keři. Listy jsem do školy sbírala a sbírám je i teď pořád. Je to výborný výtvarný materiál. Krásné podzimní dny přeje Jenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Vím, že se z listů dají vytvořit růžičky. Ale Ty nám třeba poradíš co se z nich dá ještě vytvořit.
      Měj krásný den.

      Vymazat
  3. Růženko, v tomto kole si určitě první! Parádní fotky! Já snad něco ulovím teď o víkendu...
    Moc zdravím tebe i vtipného manžela! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji a těším se na Tvoje fotografie. Manželovi pozdrav vyřídím.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  4. Růženko,moc hezké fotografie a moc pěkně jsi opět výzvu pojala. Děkuji za účast. Jsem momentálně ve vlaku. Jedu na vyšetření do Liberce a tak se všem příspěvkům budu asi věnovat buď večer nebo až zítra. Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Doufám, že vyšetření dobře dopadlo. Měj hezký večer.

      Vymazat
  5. Podzimní krása je na všech fotkách vidět a ti ptáčci nemají chybu :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ptáčci jsou kouzelní. Děti to mají u školy moc pěkné.

      Vymazat
  6. Ruženko, moc pěkné fotky barevného podzimu jsi pořídila. Lesoparky bývají v tuhle dobu velmi
    přitažlivé. Já jsem vždy toužila podívat se do Pozdámecké zahrady v Kroměříži právě v tuto dobu, ale zatím to nevyšlo. Přeji ještě hodně krásných barevných dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Dnes jsme si naplánovali výlet a ráno bylo zataženo. Ovšem během dopoledne se vyčasilo a užili jsme si krásný den. Zakončili jsme ho posezením s příbuznými a bylo to moc prima.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
  7. Růženko, moc hezké fotografie,podzim to je paleta barev. Stromy a keře s malovanými ptáčky 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Malíř podzim má nádhernou paletu barev.
      Měj krásný víkend.

      Vymazat
  8. Růženko, barevný podzim jsi báječně zdokumentovala. 👍🍁🍂 Příroda opravdu kouzlí svými barvami.
    Z javorových listů dělá moje spolužačka krásné růže. Já na ně jen koukám s obdivem, protože já to nedokážu.
    Měj hezké dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji. Růže z javorových listů jsem jednou dostala od švagrové, já je bohužel také neumím vytvořit.
      Přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  9. V přírodě teď najdeme nádherné barvičky a když se přidá i sluníčko, tak to nemá chybu. Paráda, zdravím a přeji hezký víkend 🙂🍁

    OdpovědětVymazat
  10. Spousta pěkných podzimních barviček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, opravdu je na co se dívat. Dnes byl opět krásný den plný barev.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  11. Pěkně jsi to nafotila. Já o žádné výzvě nevím, ale podzim fotím taky jak divá. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, výzvu vyhlásila Jaruška na svém blogu https://fotojaradu.blogspot.com/2021/09/vyzva.html. Letos také fotím jak o život, užívám si dny, kdy je hezky.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  12. Růži, moc pěkné. Barevné listy sbíráme i s vnoučaty pro naše výtvarné tvoření. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Určitě s dětmi z listů vytvoříte něco pěkného.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  13. Kombinace sluníčka, modré oblohy a krásně zbarvených listů stromů je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  14. Máš pravdu, je to úžasná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  15. Růží, krásně jsi se popasovala s výzvou a skvěle nafotila barevný podzim.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Barvy přírody přímo vybízí abychom je zaznamenali.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  16. Milá Růženko, krásné podzimní fotky. Ale nejvíc se mi líbí ti ptáčci :)
    Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Ti ptáčci se mi moc líbili.
      Přeji hezkou neděli.

      Vymazat
  17. Je to hezké, ale nápad s těmi ptáčky je originální. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děti si u školy vytvořily moc hezkou výzdobu.

      Vymazat
  18. Přesně takový podzim mám ráda, slunečný a barevný. Jak se začnou barvit listy, to je přesně moje doba. Tedy jen než opadají a začnou plískanice, takový podzim už je brrr. Kuličky jsme taky praskali. Teď už kolem nich projdu, aniž bych je likvidoala, navíc mi přijde, že tyhle živé ploty nějak zmizely. Dokonce jsem kdysi viděla i růžové, byly zajímavé...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.