pátek 8. října 2021

Květy podzimu - výzva

Podzim je čas kdy kvetou jiřiny, astry, chryzantémy a další květiny. I v září jsem během našich výletů nebo procházek potkávala různé kytičky a byla příležitost je fotit.. Stále kvetly růže a tak jsem nemohla od nich odejít, aniž bych je nenafotila. Třeba ty z Vrchnostenské zahrady na Pernštejně. 





Tyto kytičky neznám, jsou také z Vrchnostenské zahrady. 


Tak hezky to kvetlo u nás na sídlišti. 







U některých domů jsou moc hezky upravené záhony. 

Nakonec přidám fotky z Veselého Žďáru. 





Snacha levanduli ostříhala  a ta znovu vykvetla. 


Kde jsou kvítky, tam jsou i motýli. Tyhle zdobí plot u školy. 

Poslední fotografie už jsou ze října, nafotila jsem je při procházce městem a hlavně pak hradebním parkánem. Tomu bude věnován samostatný článek.



Krásně kvetoucí muškáty. 







Foceno v úterý, kdy má být poslední tak teplý den. Uvidíme. 




 

40 komentářů:

  1. Růženko, opět jsi splnila zadání výzvy na jedničku. Květy jsou úžasné a já opět moc děkuji za krásnou podívanou i za účast. Potěšil mě zájem i všechny krásné články i fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Kytičky mám ráda a jelikož nemáme zahrádku, tak využiji každé příležitosti, kdy se mohu kochat.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  2. Růženko, jsi jednička! Já se musím nejdřív zastavit a zamyslet. Krásné květy podzimu, fakt paráda!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Těším se Tvé podzimní kytičky.
      Měj krásný den.

      Vymazat
  3. Růženko,i podzim nabízí krásné květy.Ještě se z nich snad budeme chvíli radovat.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, brala bych takové počasí jaké bylo v září i teď v říjnu. Ale podle předpovědi se má ochladit.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Pokud máš na mysli ty růžové květinky nad fotkou s astřičkami, tak to je sadec, tady roste divoce okolo lesních cest a milují ho motýli i různí broučkové.

    OdpovědětVymazat
  5. No paráda. On podzim ve svém počátku nabízí stále hodně krásných květin.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I podzim je přehlídkou nádherných kytiček. Bylo co fotit.
      Měj krásný víkend.

      Vymazat
  6. Růženko, já být motýl, tak se nezastavím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, Tvůj komentář mě pobavil. Motýli se opravdu snažili a nejen oni.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  7. Krásné květinové zastavení :).
    Zrovna dnes, když jsem šla kolem domů pod námi, jsem byla překvapená, kolik je na zahrádkách ještě kvítek k vidění :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Kytičky si užívaly krásné počasí stejně jako my.
      Přeji hezké dny.

      Vymazat
  8. Růženko, krásná přehlídka květin a květů. 👍👍👍 Báječně jsi se s výzvou popasovala.
    Ještě je pořád hezky, ale bohužel mají přijít mrazíky. 😢
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Myslím, že u nás už přízemní mrazík dnes byl, soudím podle trávníku za domem.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  9. Růžo, letošní podzim květům přeje a tvoje fotky jsou důkazem rozmanitosti a barevnosti. Měj se krásně, užívej si volební víkend a sluníčko 🌞😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se nám víkend vydaří, podle předpovědi má být slunečný.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Petro, děkuji. Já se u Tebe kochala krásnou dovolenou.

      Vymazat
  11. Růžo, pěkné kytičky. Já se budu muset výzvy zhostit až zítra - v týdnu jsem nestíhala. Uvidím, jak se mi to povede. Na chalupu jsme dneska dorazili už potmě, tak ani nevím, jestli nám tu ještě něco kvete ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji a těším se na Tvoje fotky. Přeji krásný víkend.

      Vymazat
  12. Kvietky a motýle, tak to je moje <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda jak kytičky, tak motýly a obojí ráda fotím.

      Vymazat
  13. Moc hezké fotografické úlovky Růženko.🍀

    OdpovědětVymazat
  14. Růži, koukám, že máš taky růže ve výzvě jako já. Krásně jsi nafotila. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, však už jsem vaše růže obdivovala. Měj krásný víkend.

      Vymazat
  15. Růženko, všechny kytičky kvetou jak o závod. Mě doma vykvetly znovu levandule. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kytičky neberou na vědomí, že je podzim.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  16. Růží, koukám, kolik kytiček stále všude kvete. Moc se mi líbí ty růže, jsou nádherné.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ty růže mě překvapily jak nádherně kvetou. Přeji hezký večer.

      Vymazat
  17. Růže jsou asi dost odolné, že tak krásně kvetou - u nás také. I bez vlastní zahrady člověk toho nafotí hodně. Jde o to, pozorně se dívat a vnímat krásné záběry. Např. motýli na plotě školky. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, také tvrdím, že když se člověk umí dívat, objeví spoustu krásných věcí kolem sebe. A čím jsem starší, tím víc to nějak vnímám.

      Vymazat
  18. Hezké úlovky na zadané téma😊

    OdpovědětVymazat
  19. Člověk by neřekl, že i podzim ji takový rozkvetlý. Ale na druhou stranu, mě zahrada taky stále kvete a je to krásná podívaná, než se zahalí do zimního hávu, aby se nám na jaře zase předvedla :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Růženko, krásné fotky. Některé květiny kvetou z léta do zimy. Já jsem vcera6 raději už zakopčila a přikryla růže, prý má už i sněžit. Ale snad ještě nebude tak zle. Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, některé kytičky mě překvapily, že tak dlouho kvetly. Třeba právě růže.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.