sobota 25. prosince 2021

Zimní procházka

 V prosinci je slunečných dnů jako šafránu, také jsou tak vzácné. Ve středu už od rána svítilo slunce a zvalo na procházku. Hned po obědě jsem se oblékla, vzala foťák a hurá ven. Napřed jsem zašla na hřbitov rozsvítit světýlka a pak jsem vyrazila k jezírku. 






Strom s naroubovanou korunou je zajímavý. 


Ještě chci poprosit zkušené zahrádkáře jestli neví jak se jmenuje tenhle keř. I v zimě je krásně zelený a jeho listy jsou pevné a krásně se lesknou. 




Zamrzlé jezírko vypadá kouzelně. 



Na procházku jsem nešla sama. Pán s batůžkem měl ještě sádru, tak jsem s sebou vzala malou Mui-chan. 












Ještě jsme se zastavily na hřišti, nikdo jiný tam nebyl.










Ještě jsem zašla do Uni Hobby, potřebovali jsme tablety na pohlcování vlhkosti. 


Snad vám krátká procházka přijde vhod. Užívejte si sváteční dny. 

18 komentářů:

  1. Růženko, v těchto měsících se musí využít každá chvilka, kdy je trochu slušně. To se mi moc nedaří...
    Ten keř je nějaký druh bobkovišně.
    Panenka je roztomilá, ty kukadla...
    Měj hezký sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za určení keře. Panenka ještě dostane sestřičku, ale ta přijde až v lednu.
      Měj pěkný sváteční den.

      Vymazat
  2. To se Ti to procházelo s takovou roztomilou společnicí. A já jsem se ráda k vám připojila. Sice v sedě u PC, ale i tak se mi to líbilo.
    Měj hezký sváteční den, Růži !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Musela jsem se jít vyvětrat a s panenkou to bylo fajn.
      Přeji Ti hezký sváteční den.

      Vymazat
  3. Bobkovišeň už ti poradila Helenka, a ten strom s naroubovanou korunou bude nějaká sakura. Roubuje se na podnož z třešně a dost často se stane, že z podnože začnou růst větvě původní odrůdy. Pokud se neodstraní, strom do pár let celý zplaní a místo sakury je normální třešeň. Tady ve městě to neudělali a tak už je tu jedna ze sakur ze tříčtvrtin bílá a jen pár větví kvete růžově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, díky za informace. Možná v tom místě, kde strom roste, byla dřív zahrada a strom zůstal.

      Vymazat
  4. Tak jsem přišla s bobkovišní pozdě, Růženko, ale fotky s panenkou jsou pěkné a nejvíc se mi líbí svetýrek s vánočním stromečkem, tedy ty jsi ale detailistka, smekám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Růži, další krásná procházka. A tvoje krásná holčička se hezky na fotkách vyjímá. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. Užij si pěkný sváteční den.

      Vymazat
  6. Hezká procházka. My jsme se středu ještě zařizovali nějaké vánoční nákupy, byli jsme mámě postavit stromeček, ve čtvrtek jsem byla celý den v práci (a měla jsem takový fofr, že ani nevím, jak venku bylo) a teď poslední dva dny bylo v Praze docela pošmourno, včera trochu nasněžilo. Provětrali jsme se ale, když jsme na Štedrý den vyprovázeli mámu domů a včera k ní šli na oběd...
    Panenka je zajímavá, podle jména soudím cizinku... :)
    Hezké zimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla před Vánoci fofry, nákupy, pak jsme šli s mužem na sundání sádry, ještě vyprat a vyžehlit. Pak jsem byla ráda za tu chvíli, kdy jsem se šla projít.
      Panenka přicestovala z Hongkongu.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  7. Krásné fotky a panenka je roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná procházka. O ten stálezelený keř jsem se také zajímala, má i krásné lesklé listy a vždy musím kolem něho projít, když jdu k nám do mini ZOO. Panence se procházka také určitě líbila. Růženko mějte se hezky a do nového roku vykročte bez sádry a s úsvmětem, těším se na procházkách i na pána s batůžkem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, teď už vím jak se keř jmenuje a snad si to zapamatuji. Manželovi sádru sundali před Vánoci a teď nohu trochu rozcvičuje a po novém roce začne chodit na rehabilitaci. Tak snad dojde i na krátké procházky.
      Měj krásné dny.

      Vymazat
  9. Krásna prechádzka :-) Čože sa stalo Pánovi s Batôžkom? Super, že si na prechádzku vzala aj bábiku, vidím, že ste si to na prázdnom ihrisku užili :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná zimní procházka a miloučká společnice ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.