středa 1. října 2014

Jak jsem se učila háčkovat


Ruční práce jsem se učila už jako malá holka, učila mě mamka. Pletení mi šlo, ale to háčkování. Rovná šálka na panenku se zužovala a potom zase rozšiřovala, no nešlo mi to. Chodila jsem do kroužku ručních prací ve škole a jediný háčkovaný výtvor byla kabelka z Viskocelu(bylo to umělé lýko). Už ani nevím, kde skončila. Na háček jsem na dlouhé roky zanevřela. Pletla jsem, nejprve na panenky, potom na sebe. Už na základce jsem si upletla první svetr. Potom jsem pletla na děti. Naučila jsem se i trochu vyšívat. K háčku jsem se vrátila jen na skok, kdy jsem si uháčkovala zimní čepice a potom zase nic. V době, kdy jsem objevila sběratelky panenek, jsem narazila i na stránky o háčkování a byla jsem lapena. Nejprve jsem zkusila háčkovaná velikonoční vajíčka, potom následovaly i háčkované dečky. Se sbíráním panenek jsem začala na panenky háčkovat a plést. No a pak jsem zkusila i panenku uháčkovat a to mě teď nejvíc baví a těší mě, když se panenka líbí.




Letos jsem zkusila tuhle dečku s kuřátky a myslím, že se povedla.


Ještě sem vložím fotky prvních panenek, nebyly nic moc, ale člověk se pořád učí.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.