středa 25. března 2015

Nejnovější úlovek....

Dnes se pochlubím posledním úlovkem. Před pár dny jsem uviděla na Facebooku v jednom bazárku fotku dvou postaviček na dvoukole. Pán je prodával s autíčky. Protože se mi líbili, tak jsem koupila postavičky i s těmi auty, říkala jsem si, že budou pro vnoučka.

Když jsem balík rozbalila, tak jsem byla trochu otrávená, věděla jsem, že kupuji použité hračky, ale já bych je špinavé nikomu neposlala. Takto vypadaly postavičky na kole.


To, že jsou odřené a mají prasklé péro a tudíž už kolo nejezdí, jsem věděla, ale jinak....Takže jsem všechny hračky podrobila důkladné očistě.


Hned vypadaly líp a jen jsem si říkala, že je divné, že jen jedna figurka má červenou pusu a začala jsem pátrat kdo je vyrobil a kdo vlastně jsou.


Vyrobeno v Číně, to je ale překvapení. Tady jsem získala první informace a pustila se do pátrání.


Zjistila jsem, že se jedná o postavičky zvané Phil a Lil. A z fotografií na netu jsem viděla, jak mají vypadat. Musela jsem použít odlakovač, abych tu pusinku umyla a Lil hned byla hezčí.


Škoda, že je kolečko rozbité, ale nedá se nic dělat.

Kdo vlastně Phil a Lil jsou? Jedná se o postavičky z amerického animovaného serilu Rugrats - neboli Lumpíci. Je o čtyřech batolatech Tommym, Chuckim a dvojčatech Philovi a Lil, přičemž Phil je o chlup starší. Byl vysílán v letech 1991 - 2004.



Tady jsou kreslení.


Jako látkové postavičky.



Zde se přetahují o hračku. Omlouvám se za kvalitu fotografií, jak jsem je zvětšila, tak nejsou ostré.

Příště už to bude o panence, slibuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.