pondělí 23. března 2015

Z jiného soudku.....

Před časem jsem objevila krásnou melírovanou přízi a melírky mám moc ráda, nemusím vymýšlet vzorek, protože příze vzoruje sama. Objednala jsem modrou pro vnoučka a růžovou, protože jsem věřila ultrazvuku, že to bude holčička a je.

Svetřík pro vnoučka jsem dopletla a tak se vám pochlubím.


Tato příze se mi moc zamlouvá, je to acrylik, není to přírodní vlákno, ale napohled působí jako bavlna. Doufám, že nebude moc žmolkovat. Vyrábí se v Turecku.


No a tady je svetřík, u krku má na straně zapínání na knoflík, aby se lépe oblékal.

V profilu jsem psala, že mám ráda ruční práce. Než jsem začala sbírat panenky, tak jsem přes zimu buď pletla, jeden čas hodně ponožky buď na dvou nebo na čtyřech jehlicích. Jeden rok jsem vyšívala, bohužel mé umění vyšívat skončilo u křížkového vyšívání.




Tak třeba prostírání nebo se může použít jako malá dečka.

Jako prostírání jsem jednu dečku použila včera při focené téhle dobroty.


Manžel přijel ráno z chalupy a dovezl mi zákusek ke kávě. V Telči na náměstí je báječná cukrárna a tam mají výborné zákusky s ovocem a želé. Košíček s ovocem jsem ochutnala poprvé, uvnitř je tvarohová náplň, byl výborný. Pokud pojedete do Telče, tak až si prohlédnete krásný zámek, náměstí, tak určitě přijde vhod chvilka odpočinku a třeba zrovna v cukrárně.


Košíček lahodil i oku. Talířek mám ještě po své babičce.

Máme tu jaro, venku krásně svítí sluníčko, tak na závěr kytičku.


Začíná mi kvést fialka, zatím je rozvitý jeden kvítek, ale má pěkně nasazeno, tak uvidím. Mám ji teprve od loňska a to jsem ji koupila kvetoucí. Uvidíme, jak se jí v mojí péči bude dařit, nejsem žádný Mičurin.

Přeju vám krásné jarní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.