čtvrtek 12. března 2015

Neve

V pondělí jsem vám představila novou panenku - Hujoo Neve. Aby se nemusela stydět, že jí fotím nahatou, tak jsem jí uháčkovala šatičky a klobouček, aby se schovala holá hlavička, než pro ní seženu paruku.



První fotka vznikla hned včera večer, a protože je to taková bleduška, tak jsem zvolila tmavomodré pozadí.


Neve je zrovinka tak zvědavá jako Suve a hned se musela podívat cože to na tom počítači hledám.


Tady trochu zapózovala, fotky nejsou nic moc, snad prominete.


Chvilka odpočinku po focení.


Moc se mi líbí, jsem ráda, že jsem pořídila Suve kamarádku.


Když uháčkuju novou panenku a někomu ji donesu ukázat, tak se každý hned podívá, jestli má kalhotky. Takže tady je důkaz, že Neve spoďárky má.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.