pondělí 9. března 2015

Překvapení - Suve opět asistuje

Dnešní den nezačal nejlíp, ráno jsem byla u zubařky a jako obvykle poslední dobou jsem odtud šla slušně řečeno rozmrzelá.


Věděla jsem, že mi mají doručit baliček z DPD, ale protože jsem si poslední dobou objednala víc věcí, tak jsem nepřemýšlela, co to je. Po obědě jsem umyla nádobí a chystala se péct závin, když v tom se ozval mobil a pán už byl před domem. Krabička byla hodně lehká a začalo mi to vrtat hlavou, co to je. Jméno odesilatele mi hned nic neřeklo a tak jsem začala krabičku otevírat a když jsem nakoukla, tak jsem věděla, co mi přišlo. Před časem jsem si objednala od Lenky z http://www.panenka-panenky.cz/ panenku Hujoo Neve. Už dlouho jsem ji okukovala a protože nám pan ředitel dal na vánoce nějaké penízky navíc, tak jsem si panenku objednala. Není kloubová, ale to mi nevadí. Líbila se mi právě tím, že je úplně jiná. Protože jsem nedostala žádne upozornění, že je panenka v Česku, bylo to příjemné překvapení. Nejprve vám ji ukážu na obrázku z obchodu.


Má úplně bílou pleť. Teď vás trošku napnu.



Velká housenka.


K panence mi Lenka přibalila i dárečky a moc mě tím potěšila.
Nejmenší knoflíčky jaké jsem kdy viděla, náušničky a klíček a fotku krásné panenky.


Potom jsem došla pro Suve, aby mi asistovala. Musela jsem jí donést křesílko, aby na to pěkně viděla.


Kdo to je? Vypadá jak mimozemšťan.


Ahoj, já jsem Suve a jak se jmenuješ ty? Já jsem Neve.
Pak Suve pustila Neve do křesla, aby si trochu odpočinula.


Musím se trochu schovat, pořád mě fotí nahatou.


Když jsem zjišťovala, jak má panenka připevněné končetiny, tak se mi podařilo vyndat nohu a zpátky šla dobře nasadit. Panenka je pohyblivá v horní části trupu. Měří 17 cm, očka mají vel.10 a paruka vel.5-6 ( tu musím teprve sehnat) a botky 15 mm.



Vzadu na hlavě má Neve označení Hujoo a zadní část hlavičky jde vyndat. Zatím jsem to nezkoušela, mám strach, abych jí nerozbila. Očka má zelenkavá a tak si představuji barvu paruky blond nebo rezavou a chtěla bych takové mikádo, jak má Suve. Nebo mi poraďte jakou paruku bych jí měla shánět, jak barvu, tak i účes. Moc se mi líbí a nejdřív jí obleču, aby tu neběhala nahatá.
Co na závěr? Když ji uviděl manžel, tak prohlásil, že vypadá jak UFO. Chlapi tomu nerozumí.
Omlouvám se za kvalitu fotek, ale do celého bytu nám svítí sluníčko a pak se těžko hledá místo na focení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.