neděle 21. února 2016

Panenky pro radost

Myslím, že každý, kdo tvoří panenky, ať je to profesionál nebo amatér, je tvoří proto, aby udělaly radost.

Dnes bych vám chtěla ukázat pár panenek, které vznikly v poslední době a byly vytvořeny s láskou. První je panenka Šárky, která ji ušila pro svou kamarádku.


Je to kouzelná textilní panenka. Líbí se mi, jak pěkně stojí a to díky tomu, jak mi sdělila její autorka, že má tělíčko drátěnou kostru.

Další panenky už budou z mojí dílny a jsou pro změnu háčkované. Vznikly během podzimu minulého roku a na začátku roku letošního.


Víla Amálka. Tu jsem háčkovala pro kamarádku našeho vnoučka, která miluje vílu Amálku. Holčičce se moc líbila a hned ji nesla ukázat do školky.


Další pro jednu malou školačku.


Tahle panenka byla vánoční dárek pro dcerku mojí kolegyně. Dostala jméno Anička.




Dvě malé panenky jsem uháčkovala jako poděkování paní Noře, díky které mám ve své sbírce Nelu a Stellu, panenky Blythe. Byly určeny pro její dvě panenky.


Každé ráno potkávám na zastávce paní, která jezdí uklízet do jednoho jihlavského závodu. Na tom by nebylo nic divného, ale paní je již přes 70 roků a je velice čilá a já obdivuji její elán. Když viděla moje panenky, tak projevila přání, abych jí jednu uháčkovala pro vnučku, která letos půjde do první třídy. Ráda jsem její přání splnila.

Myslím, že můžu mluvit i za Šárku, že nám tvoření těchto panenek přineslo radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.