pondělí 25. dubna 2016

Co je malé, to je milé......

..... a já dodávám, co je větší ještě lepší. Ale dnes bude řeč o malinkých panenkách, které mám moc ráda.


Moje sbírka se neustále rozrůstá a místa je čím dál míň. Tak jsem musela přeorganizovat malé panenky, které jsou ve skříňkách. Současně jsem je pro vás nafotila. Některé jste už možná viděli. Jednu skříňku mám v obyváku a postupně vám panenky představím.


Panenky Igra všechny znáte a určitě jste si s nimi hrály stejně jako já. Myslela jsem si, že je mám všechny pohromadě, opak byl pravdou.


Tyhle jsou větší.


Panenky značky Simba.


A zase jedna opomenutá.


Malé Mattelky mám jen tři. Tu kouzelnou černošku mám od Šárky, dostala jsem ji k vánocům a má dokonce kloubová kolínka.


Tahle větší skupinka má různé značení, tak jsem je vyfotila pohromadě.


Bratz Babyz a jedna Bratz Kidz.


Ty dvě větší patří do různých a mrně je opět zapomenutá Igra.


Velké kebulky, mám je ráda.


Tyhle panenky už vyrostly o něco víc, ale bydlí s mrňaty.


Ve skříňce mám ještě celuloidové panenky, ta úplně napravo je nejnovější. Jsou křehké a tak je mám raději za sklem, aby nepřišly k úrazu. Jednu se mi už podařilo shodit na zem a má rozbitou hlavu. Ta čeká na oblečení, tak ji ukážu jindy.


Pro představu jak je skříňka velká. Tohle je foto před reorganizací.


Manžel "vtipně" poznamenal, že jsem je vyrovnala jak myslivci zajíce po honu.


Ty malinké mám ve druhé vitrínce.


Tohle je taková kuriozita, malý fotbalista jako přívěšek.


Do druhé vitrínky jsem přestěhovala i panenky Polly Pocket, ta v plavečkách je dokonce kloubová.


Tyto jsou Made in Italy. Blondýnku mi dovezl manžel z Telče ze starožitnictví a hnědovlásku mám novou. Přišla s těmi krásnými háčkovanými šaty. Obě panenky jsou mrkací a mají nalepené vlásky, bohužel blondýnka je má ve špatném stavu, tak dostala čepičku, hnědovláska má také čepeček, ale takhle se mi víc líbí.

Ve druhé skříňce jsou ještě další panenky, ale na ty dojde jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.