sobota 30. dubna 2016

Konečně....

Také vás dnes sluníčko vylákalo ven na procházku, na výlet nebo třeba na práci na zahrádce? Já se konečně po pěti týdnech marodění, kdy moje jediná procházka byla cesta k lékařce, mohla jít projít.


Tak jestli chcete, pojďte se mnou.


Tyhle okrasné třešně mnozí z vás už viděli, jednak v plném květu nebo v zimě. Teď ještě nekvetou, teprve mají poupata. Jinak fotky najdete v galerii, v kategorii příroda.

Dál moje cesta pokračovala ke koníčkům a měla jsem štěstí, pásli se v ohradě.


Koník se po mě zvědavě ohlédl a pak se klidně pásl dál.




Jsou nádherní, jejich srst se krásně leskla ve slunečních paprscích.

Na procházku jsem s sebou vzala moje dvě věrné společnice Nelinku a Stellinku, holky už také dlouho nikde nebyly.




Chvilka odpočinku. Ty žluté kytičky kolem jsou orsej jarní.


Poslední fotka s děvčaty a pak šup s nimi zpátky do tašky. Ze staré cesty jsem došla na cyklostezku a tam už bylo moc rušno a na focení by nebyl ten správný klid.

Ale fotila jsem dál.


Ještě jednou orsej jarní, přiznám se, že jsem si název kytičky musela najít.


Detail kvítku.



Po řece se proháněli dva kačeři, bohužel byli daleko.


Grafitti pod mostem.



Musela jsem vyfotit i žlutá sluníčka pampelišek.


Dokonce se mi podařilo zachytit jednu pilnou včelku.


Vracela jsem se parkem pod školou. Je krásně upravený.



Před školou mají dva stromečky, ale bohužel nevím jejich název. Tipuji, že je to nějaký druh magnólie.


Tohle je určitě magnólie, je to také malý stromek a na některých květech je vidět, že i u nás v minulých dnech mrzlo.


U školy roste i majestátní smuteční vrba.


Trávník před školou je plný sedmikrásek. Děti to tu mají moc hezké.


Keř zlatice převislé a já jsem doma.


Zlatice převislá ještě jednou.

Doufám, že jste se měli tak krásně jako já .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.