středa 20. června 2018

Z jednoho klubíčka....

Dnes to bude jen malá módní přehlídka. Nedávno rozšíříla řady panenek s velkými kebulkami panenka Dal.


Na jejím rodném listě je jméno Nell a tak jsou Nelinky dvě. Jméno jí měnit nebudu.


Panenky Dal mají menší hlavu než Blythe a nemění se jim barva očí, ale mohou s nimi pohybovat do stran, díky páčce, která je vzadu na hlavě.


Nell má krásná modrá očka. Přijela v tričku a leginách a tak jsem si říkala, že bude potřebovat šatečky na léto. Vybrala jsem melírovanou přízi a nápad byl na světě. Kolik šatiček se dá z jednoho 50 g klubíčka udělat. Háčkovala jsem a pletla pro panenky přibližně stejné výšky.


Z jednoho klubíčka jsem oblékla šest panenek. Tady je hezky vidět, jak barvy přechází z jedné do druhé.


Pletenými šatečkami pro Nell jsem začínala a stejnými barvičkami jsem i končila.


Anetka a Nugetka.


Nela a Stella.


Holky pěkně pohromadě. Snad se vám malá módní přehlídka líbila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.