úterý 17. července 2018

Baculka v pohybu.....

Zdravím. Nebojte se, nebudu ukazovat svoje sportovní aktivity, ale představím Vám novou panenku. Když jsem si v říjnu 2016 koupila Barbie Fashionistas s plnošíhlým tělíčkem, tak jsem si přála, aby se brzy objevila i panenka s baculatým, kloubovým tělem.


Letos se objevila baculatá Barbie s tělíčkem Made To Move. V češtině je označovaná jako Barbie v pohybu. Vybrala jsem si panenku se světlými vlasy a krásným obličejem.






Říkala jsem si, že by ocenila určitě i něco lehčího pro teplé letní dny a upletla jsem jí šortky a top z bavlněné příze.


I baculkám sluší šortky.


Trošku tělocviku.





No a hned se také musela vyfotit se sestrou.



Obě jsou moc pěkné, co říkáte?

Další fotografie plnoštíhlých Barbie jsem si vypůjčila z internetu.




Do třetice krásná, plnoštíhlá Barbie Madame Lavinia.

Příště bych vám chtěla ukázat další malenky, které rozšířily moji sbírku a už tu dlouho nebyly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.