neděle 19. dubna 2020

Stěhování....

Stěhování určitě zažil každý z Vás a tak víte, že to není nic příjemného. Já se stěhovala jen 2X (zatím) a bohatě mi to stačilo. Když jsme se před lety stěhovali z jednopokojového bytu, tak jsme se divili, co se tam všechno vešlo.

Dnešní stěhování je jiné. Svůj blog mám od září 2014. Neustálé problémy s fungováním blogu mi začaly čím dál víc vadit, navíc jsem nechtěla přijít o články, které jsem za tu dobu napsala. Ať to je pátrání po původu panenek nebo výlety, které mám moc ráda a vím, že si je tady mohu připomenout. A také o Vaše milé komentáře. Takže jsem si s pomocí založila blog nový a doufám, že se mi s pomocí podaří přestěhovat i články z tohoto blogu.
Kde mne najdete? https://ruzena57.blogspot.com/ Dnes jsem zkusila napsat první článek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.