čtvrtek 14. května 2020

Skřítci

Dnes jen krátce. V pondělí jsem poslala skřítka s výbavou domů. Dnes jsem dostala oba skřítky nafocené a také svolení, abych je dala na blog.


Fotky z přírody jsou moc hezké.

16 komentářů:

  1. Růženko, promiň, ale oblečky se mi líbí víc, než skřítci. Fotky jsou zajímavé a nápadité. Máte, děvčata, můj obdiv. Jiřina z n.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, nevadí. Chápu, že se každému nemusí skřítci líbit. Mně se líbí skřítci i fotky. Děkuji za nás za obě. Růža

      Vymazat
  2. Růženko,to jsou nádherní skřítci.Když vidím všelijaké panenky,zvířátka,většinou háčkované,tak si říkám,proč jsem je netvořila,když byla vnoučata malá,ale to jsem je hlídala velmi často a neměla bych na to ani čas.Možná si uháčkuji nějaké zvířátko.Obdivuji šikovné ručičky

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, děkuji za pochvalu. Háčkované hračky jsou teď hodně oblíbené. Naše děti si s nimi také hrají. V neděli jsem jim mohla konečně předat zajíčky, které jsem jim háčkovala k Velikonocům a moc se jim líbily. Kamarádce jsem na její přání háčkovala včelu.

    OdpovědětVymazat
  4. Růži, krásně jsi je oblékla, jsou kouzelní. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi dělala celé? To se dá někde koupit takoví skřítci? Tedy ta tělíčka? Jsou úžasní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skřítci se dají koupit na Aliexpressu. Tihle ještě nemají face-up, ale i tak jsou kouzelní. A já jsem jim upletla oblečky.

      Vymazat
  6. Růženko, jsou kouzelní a pohled na ně vyvolává úsměv. 😀
    Moje dcera jako malá mívala podobnou panenku s rezavými rozcuchanými vlásky a pihami.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, víš, že rezavé panenky jsou hodně populární? A když mají na nose pihy, tak je to ještě lepší. ;-)
      Přeji pěkné dny.

      Vymazat
  7. Ti jsou úžasní. A pak že skřítci neexistují. A ještě na každou příležitost jiné šatičky .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Existují, u nás chodí mlsat do špajzky nebo něco schovávají. ;-) A taky se rádi parádí.:-)

      Vymazat
  8. Růženko, ty oblečky jsi udělala fakt krásně. Je vidět, že to děláš s láskou a že tě to baví. Máš krásného koníčka. Přeji ti krásné dny další krásné panenky do sbírky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc Ti děkuji. Musím říct, že když je vidím oba oblečené vedle sebe, tak jsem teprve spokojená. Jsem ráda, že mám takový koníček. Poznala jsem díky internetu spoustu lidí se stejným zájmem a stále se dozvídám něco nového. Snad mi ještě nějaké panenky přibudou, ale už je nemám kam dávat.

      Vymazat
  9. No, ti jsou nádherní, ... a jak jsou opletení, to nemá chybu. Jsi moc šikovná. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.