sobota 6. června 2020

Zajíc aneb lovy beze zbraní

Dnes se mi podařilo vyfotit zajíce, který se za naším domem spokojeně pásl. Honem jsem vzala foťák a cvakala jednu fotku za druhou. Naštěstí ho nikdo nevyrušil a spokojeně si pochutnával.


Na okně máme sušák na prádlo, takže jsem se musela strefit mezi dvě šňůry. 








Byl to pěkný ušák.

A ještě pár záběrů z parku pod školou.


Kaštan už odkvétá.





I tady se objevil na záhonech jetel nachový - inkarnát a mezi ním pár vlčích máků.

22 komentářů:

  1. Růženko, to je hezké, takový velikonoční motiv! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos je všechno jinak i ten velikonoční zajíček.;-)

      Vymazat
  2. Růženko, ten kaštan je opravdu nádherný, krásná fotka. A ušák na sídlišti se hned tak nevidí. Hezká podívaná.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaštan už odkvétá a bylo to jako když je kolem něho nasněženo.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  3. Růženko to se ti fakt povedlo. Já už jsem u nás zajíce neviděla hodně dlouho. Srnek je tu plno a v lese jsou tu i vlci. Byli vyfoceni fotopastí. Ale zajíci vidět nejsou. Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajíc se tu občas objeví, ale nikdy se mi ho nepodařilo vyfotit.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Růži, tak to si ti povedlo. Nevím, kdy jsem já viděla zajíce naposledy. Srnky občas cestou potkávám. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Byl to hezký úlovek.:-)
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Krásný ušák!
    U nás v ulici jsou také občas k vidění - bydlíme úplně na okraji města...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě na kraji města nejsme, ale občas se tu objeví.

      Vymazat
  6. Zajda je parádní. K nám na sídliště lini také chodil zajíc, dokonce na dětské hřiště, když někdo nechla otevřenou branku. Ale focení z 6. patra není nic moc. Obhlížel si tam domeček. Květy kaštanů mám ráda. Měj hezký příští týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My bydlíme ve třetím patře, tak to docela vyšlo.
      Měj pěkný týden.

      Vymazat
  7. Růženko to jsou úžasné fotky... Zajdové jsou u nás dost přemnožení.. když jedu ráno do práce mnohokrát čekám až přeběhnou silnici. Posílám ti mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  8. Občas si k nám na zahradu odskočil zajíc z blízkého lesa, ale už dlouho se tak nestalo.
    Takže Ty máš prima úlovek.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl úlovek, to máš pravdu. Ve městě je vzácné vidět zajíce.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  9. Tak to je veľmi milé. Voľne žijúceho zajaca som hádam ešte ani nevidela. Kvietky máte tiež nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem ho vyplašila v lese, když jsem si chtěla odskočit. Ten pelášil.;-)

      Vymazat
  10. To máš dobré, když za domem máte zajíce. U nás se občas probíhají potkani, což je pro mě, kdo se bojí i malé myšky, dost stresující. Když jdeme s Barčou na procházku, mám oči jako Hurvínek, pořád pozoruji okolí. Rozkvetlých vlčích máků kolem silnic a cest bylo docela dost. Mám je ráda ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se Ti nedivím, jednou jsem cestou z práce potkala potkana. Byl nějaký nemocný. Zůstala jsem stát na chodníku a koukala kam půjde. Naštěstí přešel na druhou stranu.

      Vymazat
  11. Růženko, pěkný ušák. 🐇👍
    Když jsem pracovala v Ruzyni ve skladech tehdejšího Prioru, tak se nám v areálu procházeli nejen zajíci, ale i koroptve. Docela mě to tehdy překvapilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracovala jsem ve firmě v Hruškových Dvorech a tam jsme občas viděli zajíce, koroptve i bažanta. Ale je to průmyslová část města a myslím, že vidět volně žijící zvířátka bude čím dál víc vzácnější.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.