pondělí 27. července 2020

Aby to nebyla nuda...

Včera odpoledne jsme si dovezli děti, budou u nás do pátku. Tak je potřeba vymyslet program, aby to nebyla nůůůda, jak oba říkají. Včera jsme ještě šli Poldíkovi pro zelené a samozřejmě nejdřív zamířily na hřiště. Bylo to k večeru a nikde nikdo. Musela jsem utřít vodu po dešti a mohly řádit. Po chvíli ještě přišla maminka s holčičkou, která měla s sebou dvě panenky. Verunce zazářily oči a hned se k ní hnala. Po chvíli oťukávání se holky seznámily a nakonec řádili všichni tři.
Dnes dopoledne jsem byli doma, musela jsem vařit. Venda si chvíli stavěl ze stavebnice, která ještě pamatuje moje dětství. Mají u nás spoustu hraček a chvíli jim to vydrželo. Ovšem jsou to děti své doby, Venda skončil na tabletu a Verunka na počítači. Miluje videa na youtube, kde jsou panenky nebo na déčku hry a včera objevila i písničky, nejvíc se ji líbil Komáři se ženili, tu si pustila 3x.😉
Po obědě měly děti slíbený výlet s překvapením, jeli jsme se podívat pod Šacberk, kde je sjezdovka a Vašík ji zná jenom pod sněhem. Samozřejmě, když jsme se blížili ke Zborné, tak mu došlo kam jedeme.

Zjezdovka v létě.

Z tohoto jezírka je čerpaná voda na zasněžování..

Tady se mohou posílit malí a velcí lyžaři.

Půjčovna lyží a lyžařská škola Zajda. Vašík jsem chodil loni a také letos. Pochlubil se nám, že už vyjel až nahoru a sjezdovku už 3x sjel.

Kdo z našeho výletu nebyl nadšený byla vnučka. trucovala a chtěla jet domů.

Tato fotka mluví za vše. Šli jsme se kousek projít kolem chat.

I tady jsou lesy poznamenané kůrovcem.
Vrátili jsme se k autu a Venda si vzpomněl, že jsme mluvili o Křemešníku, kde je rozhledna a lanové centrum. Děda se nechal přemluvit a jelo se na Křemešník. Naše děti potřebují adrenalinové zážitky. Fotky dětí vám bohužel nemůžu ukázat, ale užily si to . Vašík je starší, ale je hodně opatrný a bojácný, Verunka je nebojsa. Vybrali jsme jim nejkratší okruh, nakonec ho zvládly oba a to dvakrát.

Lanové centrum mezi stromy.

Rozhledna Pípalka. Po cestě k rozhledně jsme narazili na skákací hrad a to byl kámen úrazu. Verunka chtěla na skákací hrad, Venda na rozhlednu. Tak šli kluci na rozhlednu a my holky jsme šly zaplatit skákací hrad.

Na skákacím hradu se oba vyřádili, ani jsme je nemohli odtud dostat.

Jedeme domů. Snad se nakonec dětem výlet líbil.

Cestou domů nás provázely mráčky na obloze.

1. Bože, Růženko, já jsem byla na té rozhledně asi 3x a doteď jsem myslela, že se jmenuje Křemešník a už jsem zapomněla, že Pípalka.Jinak jste dětem udělali hezký výlet a malá princeznaTrucovnička na to brzy zapomene.Dobrý večer Jiřina z N.

1. Zapomene a bude zase trucovat kvůli něčemu jinému. Je to naše malá Svéhlavička.

2. Určitě líbil. Ono je těžké něco vymyslet a děti zabavit. A je moc dobře, že se jim věnujete, budou vzpomínat na prázdniny u babičky a dědy.

1. Není to jednoduché, zvlášť když každého baví něco jiného.

3. Jéé, Růži, přeji ti, ať si čas s dětmi užiješ. Děti si to určitě užijí také, u nás se občas taky trucuje:-)

1. Marti, děkuji. Konečně nám to vyšlo. U nás se i vzteká.;-)

4. Já myslím, že se jim výlet líbil. Že tam bylo trochu trucování nevadí. To by prostě nebyly děti.
    Hezké společné chvíle přeji!
    Hanka

1. Myslím, že se jim výlet líbil, povídali si o něm ještě před spaním. To trucování dáme.
      Měj se hezky.

5. Po kom asi má vnučka tu lásku k panenkám, nevíš? ☺☺☺

1. Někdy jim svou lásku zvláštně projevuje, panenky občas přijdou o nohu a jsou věčně nahaté.;-)

2. Růži, z toho si nič nerob, čo som videla malé dievčatká, tak väčšina má bábiky nahé. Keď som začínala zbierať Barbie, prišla k nám na návštevu dcérka kolegu vtedajšieho partnera, tak som jej nejaké Barbie dala na hranie a prvé, čo bolo, že ich všetky vyzliekla a viac ju nezaujímali, ale inak sa k nim správala pekne.

6. Je těžké se zavděčit s programem. Zvlášť když jsou to holka a kluk. Každý má jiný zájem. Musíš se s tím porvat.

1. Není to jednoduché. Ještě chceme jet na výlet do Telče.

7. Dnešní děti musí mít vždy připravený program. Samotné se zabavit už neumějí. My jsme si hrály jako děti na kdoví co a se švihadlem, míčem a nebo jen tak vymýšlely hry. Jo, jo. Doba se změnila.

1. Přesně tak, sami se moc zabavit neumí, nejraději by pořád hrály hry na tabletu. Dnes jsme hráli člověče nezlob se a pak hrál muž s vnukem sázky a do střihy.
      Jako dítě jsem také nudu neznala

2. Taky tak, my sme sa najčastejšie hrali s bratom sami, občas sa s nami hrali rodičia, ale to výnimočne a babina so starkým už vôbec, ale mamčin brat nás brával na kúpalisko, dnes ho obdivujem, ja by som si asi na dve nie práve najlepšie deti netrúfla, obzvlášť, ak by som žiadne nemala.

8. Růženko, sjezdovky v létě, to je věc. To tam vypadá vše úplně jinak. :-)

1. Přesně tak, chtěli jsme ji hlavně ukázat vnoučkovi.

9. Růženko.to jste měli super výlet. U nás bylo nádherné lanové centrum na Dymníku, ale vandalové ho za jednu noc celé zničili a tak bylo odstraněno. Je to velká škoda.

1. Jaruško, to je škoda. Na Křemešníku je lanové centrum už několik let.

10. Tak u vás se trucovalo :-) tím si projde asi každé dítě.
    Přeji vám, ať se navzájem užijete, krásné letní dny, na které se jen tak nezapomene.
    A výlet to byl, babičko, určitě krásný.

1. No, po dnešku můžu říct, že na prázdniny s dětmi hned tak nezapomeneme.
      Výlet na Křemešník se jim moc líbil, včera chtěly jet znovu.

11. Super program pro děti, i když si to vnučka asi hned nemyslela, ale myslím, že ve finále byla moooc spokojená 😉

1. Kdybys viděla její nadšení když jsme přijeli na Křemešník. Rozzářila se jí očka a nemohla se dočkat až půjde na lanovou dráhu. Nebojí se a hned se do všeho hrne. Nakonec byli spokojeni oba.

12. Jste prima. Když byli vnuci malí a hlídávali jsme je, tak jsme také raději vyjeli někam na výlet a vždy se jim to líbilo. Jen mi jezdili vlakem a autobusem. Už i to pro ně byl zážitek, protože všude jezdí s rodiči autem. Ale kde jsou ty časy. Už jsou velcí a jedna z vnuček už nejezdí na výlety ani s rodiči, pokud je to na jeden den. Užijte si, dokud jsou děti malé.... To krásné místo neznám, děkuji za představení.

13. Zjazdovky v lete vyzerajú úplne inak ako v zime. Myslím si, že to bol pre oboch pekný výlet a v dospelosti budú spomínať, že ste ich na výlety brali a pocity už viac-menej vymyznú.

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.