pátek 7. srpna 2020

Barvy léta

Včerejší krásný den přímo zval na výlet nebo alespoň na procházku. Manžel je na chalupě, tak jsem zvolila druhou možnost a šla se projít.

Ráno byla obloha téměř bez mraků.
Říkala jsem si, že budu fotit hlavně kytičky, stromy. Jak to dopadlo uvidíte.












Na hřišti téměř nikdo nebyl.




V článku o kamenech jsem psala, že jsem na FB ve skupina Kamínky. Včera jsem také jeden našla a měla velkou radost. Zatím si ho nechám a až někam pojedeme, tak ho vezmu sebou.




Za řekou je Vodní Ráj.





  Na hřišti u Vodního Ráje hráli volejbal.



Budoucí Dubánci. Že nevíte kdo jsou Dubánci? Dubové lidičky jsem před pár roky objevila na FB. Od té doby nás provází každý rok kalendář s těmito postavičkami. Více se o nich dočtete zde:https://dubanci.cz/o-projektu/
Trochu odbočím a ukážu vám jak dubánci vypadají (foto z galerie blogu)




A pokračujeme v procházce. Moje oblíbená cesta ke koním. Budou dnes ve výběhu nebo ne?




Byli tam, dva. Jeden měl zakryté oči a druhý mu asi dělal společnost.





Moje bývalé pracoviště, dříve Modeta, dnes firma Sapeli.


  Po tomto chodníku jsem chodila s přestávkou kdy jsem byla na mateřské od roku 1979 do roku 1999.



 Jihlavská mlékárna.


Moje oblíbené sakury.



Šípková růže krásně voněla.






Byla to příjemná procházka. 

24 komentářů:

  1. Krásna prechádzka :-) U nás je tak teplo, že hoci to slniečko láka von, vydrží tam človek sotva pár minút :-( Dá sa ísť až na večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Snažila jsem se jít co nejvíc ve stínu. Dnes jsem šla jen želvíkovi pro zelené, chvíli jsem drbala se sousedkou a měla jsem toho dost.;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná a dlouhá procházka. To bych nedala, ale aspoň jsem koukla u tebe. Líbí se mi kytičky všeho druhu a taky Dubánci. Jsou skvělí. Užívej si procházky, dokud ti to šlape. Zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuji. Zatím to s chůzí jde, jen nemusím vedra a tak jsem dnes doma.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Růženko, foto Dubánků mě mile překvapilo. Pošlu mladší vnučce. A jinak - nechci se mýlit, ale ta růže je možná kavkazská růže??? taková hodně pichlavá?
    Pěkně ses prošla. Jsi věrná zaměstnankyně, to jo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dubánci jsou prima. Sortiment s těmito postavičkami je široký a určitě se tam dá vybrat i hezký dárek.
      Co se týká té růže, tak nevím. Hledala jsem nějaké informace, ale nenašla. Zkusím se ještě zeptat na FB ve skupině určování rostlin.
      No, kdyby Modeta nezkrachovala, tak jsem tam asi vydržela až do důchodu. Ovšem nelituji, poznala jsem, že můžu dělat i práci v jiném oboru a získala nové zkušenosti.R.

      Vymazat
  5. Hezká fotovycházka. Tyto tvé vycházky mám ráda a možná ještě o to víc, že ta místa znám. Je zajímavé vidět je pohledem a zážitky někoho jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, máš pravdu. Každý vidíme určité místo jinak. I já mám ráda Tvoje fotky z našeho města. Jen k jezírku jsem se zatím nedostala.

      Vymazat
  6. Děkuji za procházku. A já honem jdu ještě se psem k rybníku .-)

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko, léto konečně ukázalo i tu svou skutečně letní tvář. Já si to moc užívám!
    Děkuji za procházku letním ránem a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsou opravdu krásné letní dny. Jen já už ta vedra moc nedávám.
      Užij si hezké dny.

      Vymazat
  8. Růži, krásně si se prošla a já s tebou. Ty dubáčci jsou rozkošní. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Dubánci jsou opravdu rozkošní.
      Přeji hezký víkend.

      Vymazat
  9. Krásné fotografie z příjemné procházky. Přeji Ti moc pěkné dny i když má být docela teplo.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, děkuji. I se měj hezky.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak sis procházku pěkně užila a my s Tebou !
    Měj se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Růženko,hezkou procházku jsi měla a i zajímavou.Já,když přemýšlím,co bych nafotila cestou do města,tak by toho moc nebylo.Ale od náměstí dál,tam je to už jiné,tam co fotit je.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, vždycky je co fotit, určitě bys něco našla.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  13. Procházka byla nádherná, ale ti Dubánci jsou opravdu parádní ☺

    OdpovědětVymazat
  14. Evi, děkuji. Procházku jsem si moc užila.

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno pěkné, všechno dobré, ale ti hošíci s dubovými kloboučky, tak ti jsou neskutečně krásní a božsky nafocení.
    Přeji, aby tvé letní cesty vedly příjemnými zákoutími a kytičky provoněly den.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc prima procházka :) A Dubánci jsou kouzelní! Proč jsme vlastně používali jen kaštánky?
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.