sobota 5. září 2020

Stella

Už dlouho nebyl na blogu článek o panenkách. Dnes bych vám chtěla představit novou panenku, o kterou se rozrostla tento týden moje sbírka. Jmenuje se Stella  a je to panenka Ruby Red Fashion Friends. Panenka je vyrobena z vinylu, měří 36 cm. Má klouby nejen v ramenou a v kyčlích, ale i v loktech a kolenou. Kolekci panenek Ruby Red Fashion Friends navrhla designérka Dianna Effner. Je paruková, vlásky jsou lepené, má vsazené oči. Líbí se mi celá kolekce těchto panenek a bylo to dilema, kterou si mám objednat. Nakonec to vyhrála Stella a to i díky mé oblíbené barvě vlasů. 



Při otevírání krabice vznikl malý příběh. 


Holky byly zvědavé co je v té velké krabici. "Mami, honem nás vyfoť, abychom se mohly podívat co je v krabici." 



"Jé, kdo to je? To je naše nová sestřička? Bude tu s námi bydlet?" To vám bylo otázek. 


"Děvčata, to je Stella a je to vaše nová kamarádka."


Chvíli mi trvalo než se mi podařilo Stellu vysvobodit z krabice. Byla pevně přikurtovaná. 


Moc jsem se na ni těšila. Několik sběratelek už panenky z této řady má a jsou jimi nadšené. I mně se moc líbí, má milou tvářičku. 


Docela do party větších panenek zapadne. 




Zrzky jsou moje srdeční záležitost. Nalevo je panenka D´Nenes, uprostřed panenka od Petitcollin a napravo Ruby Red Fashion Friends. 


O čem si asi povídají? 

20 komentářů:

  1. Stella je krasavice. Jen aby nebyla moc do větru, dej na holky pozor:)
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Stella je opravdu krásná. Má nádhernou barvu vlasů a milý obličej. Pěkný úlovek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, však víš, že tuhle barvu vlasů miluji a tvářičku má moc pěknou.

      Vymazat
  3. Panenky jsou nádherné a Stella je super příspěvek do sbírky. máš úžasného koníčka ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. Je to prima koníček.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Růženko, to je potěšení.U tebe se mají jako v bavlnce. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, díky. Snažím se, aby se měly dobře.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Růženko, netušila jsem, ževto je až taková záliba. Moc krásné, když něco z dětství takhle přetrvá!
    Krásné panenky!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, splnil se mi další sběratelský sen. Jsem ráda, že jsem se k panenkám vrátila, je to krásný koníček.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  6. Je opravdu krásná. Ta do party rychle zapadne. Snad ti prozradí holčičí tajemství .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, jestli mi to řekne, holky drží při sobě.-)

      Vymazat
  7. Růži, moc krásná panenka, opravdu. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Růženko, to je moc pěkná panenka a ten příběh s rozbalováním krabice je krásný. Děvčata se seznámila jako ve školce. Sluší jim to společně. Líbí se mi, že je bereš i na výlety. Tak ať se Stele u vás líbí. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Je fakt překrásná :-) Nedivím se, že jsi neodolala. A líbí se mi i její oblečko, je to malá rebelka ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš opravdu zajímavého koníčka. S panenkami se určitě pořád vracíš do dětských let. Já jsem byla spíše jako kluk...lezla jsem po stromech, hrála si s autíčky po bráchovi, běhala většinou s klukama, hrála s nimi fotbal, volejbal, vybíjenou...Holek v okolí moc nebylo. Přeji Ti krásné dny a velikou radost z nové panenky.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to moc pěkná panenka. Je fajn, že si užíváš svůj sběratelský sen.
    Hezké dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásného koníčka. Panenky jsou tak nádherné. Já bych si s nimi hrála jako malá holka.
    Tak si ty svoje krasavice užívej!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Je nádherná, tie ryšavé vlásky sú super :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.