sobota 28. listopadu 2020

Mlhavě

Včera odpoledne se slunečný den změnil díky mlze, která se udržela i dnes. Ráno jsme jeli k synovi, v listopadu máme troje narozeniny a vnouček je má začátkem prosince. Poseděli jsme u bábovky, snachu trápila už třetí den migréna a tak je pochopitelné, že nepekla dort. 

Hlavně vám chci ukázat jaká byla cesta, měla jsem strach, aby mlha nenamrzla, ale silnice naštěstí neklouzala. Fotila jsem z auta telefonem, takže fotky nejsou žádný zárak.




Na Skřivánku byla na stromech jinovatka. Je to místo, které je kritické hlavně, když je náledí, často tady uvíznou kamiony. 





O kousek dál už byla situace lepší. 
Cestou domů jsem fotila hlavně mraky.






Na Skřivánku vydržela námraza celý den. 



Už jsou vidět kouřící komíny Kronospanu.


V šedivém dni to chce trochu barev. 


Kytička, kterou jsem od manžela včera dostala k narozeninám. A ještě jsem si koupila vánoční kaktus.





21 komentářů:

  1. Cesta náročná, ale narizeniny asi hezké. Přeji Ti k narozeninám hlavně hodně a hodně zdraví a také štěstí, lásku, pohodu a spokojenost. Všechno nejlepší Růženko a také nejake nove přirůstky do Tvé krásné sbírky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za přání. Přibyly mi do sbírky další panenky, musím je nafotit.
      Měj pohodovou první adventní neděli.

      Vymazat
  2. Růženko, u nás včera navzdory všemu vykouklo sluníčko. Ale jen na chvilku, dny jsou velmi šedé a kalné...
    I tak přeji hezkou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, u nás vykouklo sluníčko dnes ráno, uvidíme, jestli to vydrží.
      I Tobě přeji pěknou adventní neděli.

      Vymazat
  3. Růženko, dovol i mně popřát ti pevné zdraví, hodně štěstí a spokojenosti, dlouhá léta s manželem a rodinou syna v harmonii. Užij si vnoučátka, tak rychle vyrostou!
    A v neposlední řadě radost z výletů a s panenkami. Pa Jiřina z N.
    Růženko, ty ojíněné stromy jsi nafotila krásně, já to ráda vidím, ale na kluzké silnici jsem v autě nerada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji za milé přání. Silnice naštěstí neklouzala, nerada v takovém počasí jezdím.
      Měj pěknou adventní neděli.

      Vymazat
  4. Růženko, opožděně Ti přeji hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky a spokojenosti.
    Kytička od manžela je velmi pěkná. Vánoční kaktus jsem si loni koupila taky v bílé, ale nějak se mu u mě nelíbilo . Červený mám a už brzy rozkvete první květ.
    Taky jsme včera jeli k mladým , bylo zataženo, ale jinak cesta v pohodě, jen jsem nefotila. V pátek ráno jsem měla telefon...ahoj babičko, já chci abys za mnou přijela. Tak jsme jeli a hezky jsem si to se zlatíčkem užila.
    Růženko, měj se krásně a přeji ti pěkný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za přání. Jsem zvědavá, jak se kaktusu bude v mé péči dařit.;-)
      I Tobě přeji pěkné adventní dny.

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší k narozeninám a splnění všech přání!
    Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Růženko, cesta vypadá nebezpečně a ty úseky s námrazou opravdu nebezpečné jsou. Manžel se v jednom takovém úseky vyboural, když po jedněch Vánocích vezl syna do léčebny v Městě Albrechtice. Je tam takový jen zdánlivě neškodny úsek. Z příkopu ho tahali nějací Poláci a syna odvezla sanitka do Krnova na kontrolu a pozorování, jestli se mu na zadním sedadle nestalo něco s nohama, se kterými se léčebně léčil skoro rok. Kytice je krásná . přeji všechno nejlepší. Takový malý kaktusek jsem dostala od syna před pár lety a kvete každý rok, i když je malý. Tak si ho užij. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, opravdu jsem měla z cesty strach. Naštěstí silnice nenamrzla a manžel jezdí opatrně.
      Děkuji Ti za přání. Kdysi jsem si takový malý vánoční kaktus koupila a už ho mám dlouhé roky, tak snad se bude dařit i tomu bílému.

      Vymazat
  7. Růži, už to začíná, mlhavo. Ještě jednou vše nej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to nevlídné počasí trvá už moc dlouho, je to depresivní.
      Díky za přání.

      Vymazat
  8. Vánoční kaktus má hezká poupátka, krásně ti pokvete a udělá radost. Vše nejlepší k narozeninám, hlavně zdravíčko a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  9. Migrény jsou svinstvo, provází mě celým životem, takže se snachou soucítím.
    Mlhavo a šedo je u nás celý týden, snad brzy vykoukne sluníčko.
    Přeji krásné adventní dny :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, také to znám. Migrény mám od mládí, teď už ne tolik, ale je to hrozně nepříjemné, hlavně, když bolest hlavy trvá několik dní.
      I Tobě přeji krásný advent.

      Vymazat
  10. V prvom rade Ti dodatočne prajem všetko len to naj naj naj najlepšie k Tvojim narodeninám, hlavne veľa veľa veľa veľa zdravia, šťastia, lásky, spokojných dní, pokojných ľudí a krásne výlety.
    Počasie teda nič moc, tu bola hmla skoro stále, akurát na jazdu sa mi vždy akosi vyčasilo. Za to dnes sa spustil mrznúci dážď a ja som už videla všade nehody. Dnes by ma za volant asi nikto nedostal.

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji Ti opožděně všechno nejlepší, hodně zdraví a hodně zajímavých panenek. Když máme někam jet v takovém počasí, také se bojím. Ale třeba se letos dočkáme bílých Vánoc :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Poslední dobou není počasí nic moc. Taky jsem se bála, aby mlhy nenamrzaly, když jedu ráno do práce, ale zatím dobrý ;-)
    Obě kytičky krásné, dodatečně vše nej k narozeninám ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.