pondělí 30. listopadu 2020

Zdravotní.....

.....procházka 

Odpoledne jsem vytáhla muže na procházku. Počasí nebylo žádná hitparáda, ale dalo se. Hlavním důvodem bylo nejen to, abychom udělali něco pro naše zdraví, ale chtěla jsem nafotit panenku. Brzy vám ji ukážu. 

Šli jsme se podívat k jezírku, které už jste u mně na blogu viděli. A vzali jsme to okolo hřiště, které bylo úplně prázdné. Na hřišti, které je za naším domem, se občas někdo zastaví. 





Do úsměvu nám v této době není. 




Děvčata, všimněte si, manžel má nový batoh. Ten starý už byl hrozný. Nechtěl batoh objednat, chtěl ho napřed vidět, ale nakonec jsem ho přemluvila. 










Komíny Kronospanu pořád kouří, kazí ovzduší a pohled na město. 




Zase jsem ochutnala trnky, pořád nic moc. 


Nějak mě fascinovaly mraky spojené s kouřem z komínů. 


Pamatujete na tyhle chatičky? 



Zvláštní dům, některé moderní stavby mě nenadchnou. 


Na následujících fotkách je plastika v zahradě domu, kde bydlí umělecký kovář Leopold Habermann. Manžel se s ním a jeho ženou dobře zná, takže jsem si dovolila fotit. 







Tady občas nakupujeme granule a podestýlku pro našeho želvího kluka. A já okukuji zvířátka. Líbí se mi bezsrsté morče skinni, ale už na ně není místo a manžel ho nechce. 





Dům s pečovatelskou službou. 



Jihlavská nemocnice. Je kousek od domu, kde bydlíme. Jen sejdeme z kopce. 


Tady sídlí Zdravotnická záchranná služba kraje Vysočina. Odtud startuje vrtulník. 



Jsem ráda, že bydlíme blízko zdravotnického zařízení, v našem věku je to pro nás důležité. 
Jak už jsem psala, jen sejdeme z kopce a jsme doma. 


19 komentářů:

  1. Pěkně jste se prošli :) Tentokrát mě nejvíc zaujal ten kouž z komína - vypadá, že je z něj mrak po celé obloze.
    Přeji hezké jasné dny, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, kouř z komínů mě také zaujal, opravdu to vypadá, jako když se od něho táhne mrak. Pracovala jsem blízko Kronospanu a byly roky, kdy jsme si kvůli zápachu ani nemohli otevřít okna. Někdy je to cítit hodně daleko.

      Vymazat
  2. Zdravotní výšlap je prostě nutnost! Já včera zdravotně stihla pohrabat listí, svítilo sluníčko!!!
    Musím se usmívat nad tím batohem - muži se většinou neradi loučí se svými starými věcmi :o)
    Růženko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, udělala jsi něco pro zdraví i pro zahradu. Můj muž se s některými věcmi opravdu těžko loučí. Pamatuji si černý svetr, měl ho dlouhé roky a za boha se ho nechtěl vzdát. A já podobný nesehnala.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  3. Růženko krásné fotografie, super procházka. Také pořád toužím po procházce ale rýma a záda mě brzdí.Ta plastika je krásná. Máte tam u vás moc hezky a batoh jste koupili moc pěkný. Přeji vám krásné a pohodové dny a těším se na fotky s panenkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, myslím, že i krátká procházka nám prospěla. Záda mě teď také zlobí, krční páteř a od toho mě často bolí hlava. Držím pěsti, abys byla brzy v pořádku.
      Měj hezký den bez rýmy a bez bolesti.

      Vymazat
  4. Krásná vycházka. Manželovi nový batoh chválím a chápu ho. Také bych batoh raději prvně viděla, než ho koupila. V tom zvláštním moderním domě bydlí bývalý hokejista, tak to musí být přeci zvláštní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nakonec jsme vybrali dobře, manžel je spokojený.

      Vymazat
  5. Růži, pěkná procházka. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, děkuji. I Tobě přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji hlavně panu domácímu, ať se batůžek dobře nosí, i když není počasí žádná hitparáda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, myslím, že je spokojený. Počasí opravdu nic moc, chybí mi slunce, abych konečně měla náladu něco připravovat na Vánoce.

      Vymazat
  8. Růženko, udělali jste si pěknou procházku, i když to počasí fakt nestojí za nic. Také jsem ráda, že bydlíme kousek od nemocnice. Také to máme s kopečka a toho se nyní přes zimu bojím. Zatím je pod nohama sucho, tak to vždycky sejdu, když jdu na rehabilitace. Kdybych bydlela někde dál,musela bych lézt do autobusu nebo někoho požádat o odvoz. Batoh jste vyhráli pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji. Jsem spokojená s místem, kde bydlíme. Máme kousek na nákup, do zdravotního střediska, blízko na MHD, když potřebujeme jet do města a nechce se nám pěšky.
      Manžel chodí s batohem nakupovat a dnes říkal, že se do něj víc vejde.

      Vymazat
  9. Pekná zdravotná :-) Manželovi rozumiem, teší ma, že je nakoniec s batohom spokojný. Je veľká výhoda mať zdravotné stredisko tak blízko. Ja som dnes musela taxíkom do vzdialeného mesta na rehabilitáciu s malým :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máme zdravotní středisko tak blízko. Jen k zubařce jezdíme na druhý konec města.

      Vymazat
  10. Každá procházka je prima a člověk vždycky něco nového zajímavého potká.

    OdpovědětVymazat
  11. Super batoh, to se to bude výletovat ;-) Opět prima fotky, mám ty vaše výlety ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.