čtvrtek 3. prosince 2020

Vzácná návštěva

Už dlouho na blogu  nebyl samotný článek jen o panenkách. Proto vám chci dnes představit panenku, která mi dělala společnost posledních 14 dnů. Je to panenka Makki Fair od My Meadow. Její autorka Mirka je původem Češka žijící ve Švédku a v její dílně vzniklo už několik kouzelných panenek BJD v různých velikostech. Letos se její panenky už podruhé vydaly na cestu po různých světadílech a zemích světa. Takže se rozjely po Evropě, dále za moře do USA, Kanady a také k protinožcům do Austrálie. Nebudu vás unavovat detaily a malou Makki Fair, která v Česku dostala jméno Amélie, vám představím.

Amélka patří k těm nejmenším panenkám, které Mirka vytvořila. Měří 19,5 cm. Je paruková, k nám přijela s černými vlásky a ty jsem jí nechala. Ovšem sluší jí i jiné barvy. 


Stella se na novou kamarádku moc těšila a tak mi ji pomohla vybalit. Amélka byla až v třetí krabici.


Am dostala od každé tety nějaký dárek, např. oblečky, kamarády na hraní. 


Byla zabalená v peřince, aby se jí nic nestalo. Na obličeji měla kryt a byla k peřince přivázaná.


Hned jsem ji vysvobodila. " Ahoj Amélko, já jsem tvoje nová teta". 



Druhý den už zvědavě nakukovala kde to je. 


Seznámila se s dalšími panenkami, které jí i nás dělaly společnost. A jelikož je to malá parádnice, hned  si musela vyzkoušet jejich oblečení. 



Klobouček jí byl větší a spadl jí na nos. Ty dvě malé potvůrky se ji hned smály. 










Vzala jsem ji i na procházku, manžel mi dělal asistenta při focení. Škoda, že už nebylo hezky, ráda fotím panenky v přírodě.






A jako všechny malé holčičky si pohrála s panenkami. 




A následovala další procházka k jezírku. 







Upletla jsem jí červený svetřík a čepičku, připomíná mi Červenou Karkulku. 
14 dnů uběhlo jako voda a včera nastalo loučení. Vyfotila jsem děvčata, aby měla na Amélku památku. 




Amélka si získala srdce nás všech a tak jedno srdíčko dostala od nás.  Bude se mi po ní stýskat. 
Dnes odpoledne se vydá na cestu na Slovensko k další tetě. Budu jí drže palce, aby v pořádku dojela.

Jsem ráda za tuto příležitost vidět panenku od Meadow na vlastní oči, je kouzelná. Třeba se mi podaří našetřit korunky a jednou budu mít i já panenku od této autorky. 
Ještě musím doplnit, každá panenka má takový cestovatelský deník, kde je napsáno v kterém městě byla a jsou zde fotografie z jejího pobytu v daném městě.
 






40 komentářů:

  1. Růženko, jsem v šoku, já jsem myslela, že jsi panenku koupila a je tvoje, no, to je rána, ale udělala jsi jí krásný program a trošku jsem si s ní a jejími novými kamarádkami pohrála i já, v dětství jsem panenku neměla.
    Krásně jsi vše zdokumentovala.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, panenka stojí skoro jako můj důchod a tak jsem ráda za tuto příležitost. Třeba si na podobnou našetřím a když ne, mám hodně pěkných panenek se kterými se můžu těšit.
      V dětství jsem pár panenek měla i kočárek na ně, hrála jsem si s nimi snad do 14 roků. To už jsem si na ně i šila.

      Vymazat
  2. Teda Růženko, Amélka je překrásná. Ale byla jsem v šoku když jsi psala, že putuje dál, já myslela, že je tvoje. Moc Ti přeji ,aby jednou byla.
    Ostatní panenky jsou taky nádherné, moc se mi líbí i oblečky. Ty děláš od oka, nebo máš nějaké střihy a míry na pletení. Taky mě dostal ten malinký ušák, je kouzelný.
    Růženko, měj se krásně a užívej si adventní čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, líbí se mi jak panenka cestuje. Zapomněla jsem napsat, že má s sebou i takový cestovatelský deník, kde je napsáno v kterém městě byla a jsou tam i fotky z pobytu.
      Na panenky pletu od oka, někdy holt pářu a šité oblečky kupuji, to neumím. Ušák je od jedné sběratelky panenek, která pro ně vyrábí nábytek.
      Měj hezké adventní dny.

      Vymazat
  3. Je to zajímavá panenka, o tom žádná, taky jsem myslela že je tvoje, ale mě se, a to se na mne prosím nezlob, víc líbí ta její velká teta zrzečka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlobím se, každému se panenka nemusí líbit. Když naše skupina dostala přidělenou Makki, tak některé sběratelky nadšené nebyly, přály si panenku s jinou tváří, která byla další možností. Naživo je roztomilá. Velká zrzečka má jemnou a půvabnou tvářičku a jsem za ni moc ráda. Také ji nafotím jako modelku až bude čas.

      Vymazat
  4. To je krásné. Byla trošičku vyjukaná, ale rychle si u vás zvykla, a určitě se jí ani nechtělo odjíždět. Ale zas se potěší s jinou tetou. Udělala jsi krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je opravdu nádherná panenka, škoda, že musí cestovat zase jinam.
      Růžo a co napsat Ježíškovi? ☺☺☺

      Vymazat
    2. Děkuji, potěší další tetu a bude tam mít kamarádky od Meadow. A já mám na památku fotečky.

      Vymazat
  5. Krásná roztomilá panenka. Na samostatných fotkách mi přijde velmi malinká, ale tam, kde je manželova ruka, tam mi přijde už větší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanet, děkuji. Úplně malinká není, má takovou správnou kapesní velikost.

      Vymazat
  6. Máš krásného koníčka Růženko. panenka je opravdu nádherná. Jen jsem si myslela, že bude opravdu Tvoje a u Tebe už zůstane a ona je "putovní"...Tak držím palce, aby se brzy dostala třeba její dvojnice k těch Tvým parádnicím. Krásný čas adventu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji. Je to panenka cestovatelka, ještě ji čekají dvě zastávky na Slovensku a pak pojede do Litvy. Odtud zpět do Česka a pak se vrátí k Meadow.
      I ty si užívej advent.

      Vymazat
  7. To je úžasnej bucifálek, přijde mi maličko načuřená, ale tak roztomile :). Krásnou panenkovou partu máš :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ten výraz asi dělají tvářičky, je opravdu roztomilá. Ta parta je jen malý zlomek panenek, které mám.;-)

      Vymazat
  8. Růženko, netišila jsem, že tohle putování existuje, se zájmem jsem si o něm přečetla. Panenky jsou moc krásné!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Meadow poslala své panenky na cesty už podruhé. Poprvé to nebylo v takovém rozsahu. Těší mě, že se Ti panenky líbí.

      Vymazat
  9. Ta je tak kráásná!Roztomilá. Taky je pro mne novinka, že takovéto putování existuje. Nechtělo by se mi s ní taky rozloučit.
    Klidný den, Růži !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Putování panenek se mi líbí, mohou se s nimi seznámit i sběratelé, kteří si je nemohou koupit. Jsou dost drahé, alespoň pro mně ano.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  10. To jsou tak roztomilé holky, všechny. Putování panenek mi přijde jako velmi originální nápad, ale nechtělo by se mi se s ní loučit. Zas naživo je to často úplně jiné než na fotkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že se mi nechtělo, přirostla mi k srdíčku. Já jsem spíš na panenky, které připomínají děti a Amélka je taková sladká holčička.

      Vymazat
  11. Růženko, to je zajímavá akce, to putování panenky. A i Ty náš pěknou sbírku. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. To je jen malý zlomek mé sbírky.

      Vymazat
  12. Růženko, máš krásné panenky, ... a jaké mají parádní oblečky. Hezké fotky.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji za pochvalu.
      I Ty měj krásný víkend.

      Vymazat
  13. Růži, ta je nádherná. Já myslela, že je to tvoje. Ale je mi jasné, že stojí majlant. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Růženko, Amélie je moc pěkná. Nejdřív jsem nechápala, proč u tebe byla jen na návštěvě, myslela jsem, že sis ji u té autorky koupila. Pak jsem pochopila. Autorka vymyslela opravdu super věc. Cestovatelské panenky si opravdu užívají. Určitě se jí u vás líbilo. Máš krásnou zálibu. Moc se mi líbí, že i panenky mají své panenky v postýlkách.

    OdpovědětVymazat
  15. Maruško, moc děkuji. Nikdy jsem si nemyslela, že budu sbírat panenky. Náhoda mi je přivedla do cesty a jsem za to moc ráda. Nelituji času, který s nimi trávím.

    OdpovědětVymazat
  16. To je veľmi zaujímavé ako tá bábika putuje. Mohla by si mi k tomu napísať viac? Ako autorka vám ju poskytla na nahliadnutie alebo ako to funguje, to ma veľmi zaujíma. Od My Meadow sa mi páči jedna tvárička, ktorá pre mňa bez parochne vyzerá ako miminko a Renka ju dávnejšie maľovala. No to bola pastva pre moje oči. Aj tvoja návšteva sa mi veľmi páči, príde mi mierne smutnučká, ale aj tak je krásna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, autorka poslala své panenky do různých zemí Evropy i do Kanady, USA a dokonce i do Austrálie. V každé zemi je skupina těch, kdo o návštěvu panenky projevil zájem. Panenka je na návštěvě 14 a pak cestuje dál. Za tu dobu, kdy je na návštěvě si s ní můžeš hrát, brát ji ven a fotit. Fotky dáváme do skupiny, která je v té určité zemi a pak do společné skupiny na FB. Panenka dostane na cestu dárek. Když obejde všechny "tety", tak se vrátí k admince skupiny a ta ji pošle zpět k Meadow.
      Mirka už navrhla různé typy tváří a vytvořila panenky v různých velikostech. Vložím ti odkaz na její stránky https://www.meadowdolls.org/. Tam se dozvíš víc o panenkách.

      Vymazat
    2. Ďakujem za vysvetlenie. To je naozaj zaujímavý nápad a úžasný. Aj keď ja by som sa bála, či sa mi moje dielo vráti úspešne naspäť, ale tak risk je zisk.

      Vymazat
  17. To je moc krásné! Vůbec tvoje záliba je super, určitě máš stále co dělat a kam dávat zbytečné korunky. Já se znovu narodit, tak by se mi tato záliba též moc líbila, i když vím, že je to náročné. Ať se ti splní sen! Jo a ten cestovatelský deník je príma nápad a ty jsi do něj taky přispěla krásnými fotkami a povídáním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuji. Ty víš jaké to je něco sbírat. Teď už mi korunek na panenky moc nezbývá, ale myslím, že už jich mám dost. A občas nějakou panenku dostanu od kamarádek.

      Vymazat
  18. Ty panenky jsou krásné,mají kouzelné obličejíčky.Miluji si hrát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. V této době jsem ráda, že mám koníčky a můžu se jim věnovat, když jsme hodně doma.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.