neděle 28. března 2021

Andělka

Před týdnem jsem se inspirovala u Věrky  a nahlédla jsem do obchůdku s keramikou k paní Broně.

Myslím, že v této době každý potřebujeme svého anděla strážného, potřebujeme si dělat malé radosti a také můžeme podpořit podnikatele. Andělka, kterou jsem si vybrala splňuje vše. V pátek jsem si pro ni šla do města do zásilkovny a při té příležitosti jsem si vzala foťáček, abych vám mohla ukázat něco dalšího z našeho města. 

Andělka je zároveň zvoneček, takže i další kousek do mé sbírky. 

Na historických domech se mi líbí arkýře a také rohové věžičky. Vždycky bylo mým snem mít pokoj s arkýřem. K oknu bych si dala křeslo a četla si tam nebo se věnovala ručním pracím. Pár jsem pro vás nafotila. Nejdříve několik fotek z Masarykova náměstí.


Nalevo je budova pošty, napravo budova spořitelny. 


Kostel svatého Ignáce z Loyoly. 


Jihlavská radnice. 


Mariánský morový sloup. Byl postaven v roce 1690 jako poděkování za ochranu před morovou epidemií. 

Kašna se sochou Neptuna. Jihlavský Prior asi znáte. 







Brána Matky Boží. Jediná brána, která se dochovala.


Zvědavá číča sledovala ulici. 




Základy židovské synagogy v parku Gustava Mahlera. 


Evangelický kostel sv. Pavla. Byl postaven v letech 1875 - 1878 v novogotickém stylu. 


Fara církve evangelické. 


Kromě focení jsem ještě stihla nakoupit, mám radost i z nového prostírání.

Pohledem na rozkvetlé talovíny se s vámi pro dnešek loučím. Přeji vám pěkné a zdravé dny. 

28 komentářů:

  1. Ahoj Růženko, andělka je krásná. A v Jihlavě jsem nikdy nebyla - teda kromě tvých procházek, tak jsem se ráda podívala, jak to tam máte pěkné a domy a kostely opravené. Krásné odpoledne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda vám ukazuji krásy našeho města.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Moc hezké fotografie města a Andělka je také moc pěkná. Je třeba si občas udělat radost. měj krásný velikonoční týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V této době nám malé radosti zpříjemňují jednotvárné dny.
      I Tobě přeji hezké dny.

      Vymazat
  3. Růženko, tak tuhle Jihlavu znám :o)Moc hezké fotky!
    Andělka je kouzelné, udělala si moc hezkou radost.
    Přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Z andělky mám radost.
      Měj hezký večer.

      Vymazat
  4. Krásný andílek, tématicky aktuální, jarní a velmi pozitivní s tím milým úsměvem 🙂. Já jsem taky vždycky chtěla pokoj v arkýři, oz mi nevyšlo. Taky jsem chtěla střešní okno v koupelně, abych z vany koukala na hvězdy. Tak to okno mám, ale vanu máme nakonec dole 🙄😂

    OdpovědětVymazat
  5. Růženko, já se tady směju, jak jsem předpřipravila na blog výlety z minula, tak na zítra mám taky Jihlavu a to jsem tě chtěla překvapit!Nu, uvidíme. Andělka tě bude hlídat, já jsem si malinkýho andílka uplácala sama, když chodily vnučky na keramiku a čekávala jsem na ně.
    Krásný nový týden. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším na Tvůj příspěvek. Dalšího keramického andílka mám od kamarádky.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  6. Andělka je krásná, přeji ti, aby svůj účel plnila poctivě a vše zlé se ti vyhýbalo 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nás všechny chrání andělé strážní, ale v této době to mají těžké.....

      Vymazat
  7. Hezká procházka a nádherná Andělka.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Růži, moc hezká Andělka. A krásné procházka, ráda jsem se s tebou prošla. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Růženko, krásná Andělka. 👍💓👍 člověk si má dělat radost.
    Procházku městem jsi báječně zdokumentovala. Boží je ta kočka v okně.
    Měj hezké dny.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, přesně tak. Drobné radosti nám dělají dny hezčí. Číča se mi moc líbila.

      Vymazat
  10. Andělka je pěkná a jestli je to i zvoneček, jak píšeš, tak je tím lepší. Děkuji za prohlídku náměstí v tomto jarním kabátku. Já ho trochu znám jen v létě.

    OdpovědětVymazat
  11. Růženko, andělka - zvoneček je pěkná, pro radost. A máte tam pěkné domy. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Střed města je krásný. Už se opakuji, ale kazí to Prior, bohužel s tím nic nenaděláme.

      Vymazat
  12. Díky za procházku, máte krásné město s historickými budovami. Jezdívala jsem do Třebíče, ale na Jihlavu nedošlo. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za komentář. I Třebíč je pěkné město.

      Vymazat
  13. Nádherná anjelka/zvonček a krásne fotky z Jihlavy. Stále pozerám, že nájdem niečo nové na nich :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná Andělka. Ráda jsem se pomocí Tvých fotek "prošla" Jihlavou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.