úterý 30. března 2021

Co se nevešlo

V pátek jsem nafotila opět hodně fotek a tak jsem se rozhodla, že je rozdělím do více článků. Dnes ještě pár záběrů z města.


Kytičky za plotem. 





Možná si kámen někdo odnese a něco na něj namaluje. 







Zajímavé dveře ze dřeva, spojení moderního řemesla a historické budovy







Jihlavský pivovar Ježek. 







Tady bývala školka do které jsem chodila. Nyní je zde centrum pro zdravotně postižené kraje Vysočina.


Altánek zůstal. Vedle bývalé školky na prostranství, kde byla zahrada, vyrostl před lety Hotel Villa Eden. 



A příště se naladíme na Velikonoce.

27 komentářů:

  1. Růženko, já už jsem taky konečně jeden pomalovaný kamínek viděla, u nás před poštou, ale nechala jsem ho tam.Pěkný den Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malovat kamínky je teď hit a na FB jsem ve skupině Kamínky. Malují děti, rodiče i prarodiče.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  2. Růženko, hezké fotky z Jihlavy. Na spoustu míst běžný turista nezavítá. Zaujala mě ta bříza porostlá břečťanem. 👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta bříza s břečťanem se mi líbila.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Prima jarní procházka Jihlavou. Ten kámen u stromu mi přijde docela velký, abych ho vzala domů a malovala. Ale možná to tak bude a ještě nám to tu ukážeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo maluje i na tak velké kameny. Zaujal mě, že byl opřený o kmen kaštanu jako by byl pro někoho připravený.

      Vymazat
    2. Růženko, psala jsem někde, že jsem dosud žádný kamínek nenašla a právě ve středu, kdy lekla jedna rybička v akváriu jsem našla na lavičce na zastávce kaminek ve tvaru rybičky a také krásně namalovaný. Byla jsem z toho celkem v šoku, že ve stejný den a zrovna rybička. Nám článek na Střípkách ze života. Ale n kamínku nebylo z druhé strany nic napsáno. Převezla jsem ho autobusem o kousek dál.

      Vymazat
  4. Růženko, pěkná procházka s Tebou. Pěkně tam máte. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Určitě vám časem ukážu i další míst.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Moc hezká procházka Růženko. Kytičky vždy potěší.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Teď ještě moc barev není a kytičky to rozzáří.

      Vymazat
  6. Až se to všechno konečně zazelená, bude ještě krásněji 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, snad to nebude trvat dlouho a začne se vše zelenat a pučet. Jaro je krásné období.

      Vymazat
  7. Jiřinko, děkuji za procházku a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda s Tebou chodím po Jihlavě. Baví mne to.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem moc ráda. Slibuji, že se někdy zase projdeme. Už mám něco v plánu.
      Měj krásný den.

      Vymazat
  9. Ty kytičky, jak už se probouzí, to je krása.
    Přeju hezké jarní dny,
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kytičky začínají kvést a přináší barvy, které nám určitě chybí.
      I Tobě přeji krásné jarní dny.

      Vymazat
  10. Moc hezké fotografie. Kytičky se probouzejí, tráva začíná růst a už jsem slyšela i sekačky, jak lidi po zimě uklízí trávníky....Přeji Ti příjemné jarní dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, příroda už se začíná probouzet. I Tobě přeji krásné jarní dny.

      Vymazat
  11. Tá breza je úžasná <3 Opäť krásne fotky. Maľované kamienky sú aj tu veľkým hitom :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je paráda, jak už se to všechno začíná zelenat a kvést... Super dveře 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro miluji, právě pro ten začínající život.

      Vymazat
  13. Je krásné dívat se, jak už se klube jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, očima hledám kytičky v trávě i lístky na stromech. už se to klube.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.