čtvrtek 1. dubna 2021

Velikonoce

 Po cestě z města jsem objevila kouzelné velikonoční zátiší, které jsem musela nafotit. 




Kos si užíval koupel.












Velikonoce se ovšem slaví i v Antonínově Dolu, je to vesnice a zároveň část Jihlavy. Kousek za A. Dolem končí okres Jihlava a začíná okres Havlíčkův Brod. Náš syn si v pondělí přijel pro pomlázky a i něco sladkého pro děti , vajíčka a zajíčky.  Takže to bylo i dobrodružné a zároveň trochu postavené na hlavu. Po třech měsících jsme alespoň viděli syna. A já jsem nafotila i místní velikonoční výzdobu.







Objevila jsem v trávě fialky. 

Přeji vám všem Velikonoce prožité v klidu a pohodě. 

41 komentářů:

  1. Růženko, to je pěkné, že si někdo dá takovou práci, aby potěšil druhé. A díky tobě to máme na koukání i my. Včera na vycházce Honzík utrhnul mamince tři fialky a jeden lístek zelený, ale zapomněl je u nás, tak jsem jim zkrátila stopky a dala je do frťana a mám voňavou výzdobu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialky jsem viděla právě v A.Dole, ovšem za plotem hlídal velký pes. Stejně bych je netrhala.;-) Když jsme jeli na výlet, tak jsme v několika vesnicích viděli podobnou velikonoční výzdobu.

      Vymazat
  2. Růženko, moc hezké fotky s velikonoční výzdobou a také jarním kvetením. 👍👍
    Měj hezké dny a užij si Velikonoce ve zdraví. 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc dobře, že se lidé ještě dokáží zabavit, většinou kolem sebe vidím jen zamračené tváře. Růženko, přeji hezké svátky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, takové místo pohladí duši. Líbilo se mi, že na průsvitných vejcích byla napsána jména dětí. Asi se na přípravě podílely.
      Měj pěkné sváteční dny.

      Vymazat
  4. Kosáček ve vodě mě pobavil :) Přeju ti hezké svátky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosáčkovi vůbec nevadilo, že tam stojím a fotím ho. Užíval si s vervou koupel.
      Adélko, přeji Tobě i vaší rodině pěkné svátky.

      Vymazat
  5. Krásná velikonoční výzdoba obou obcí.

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu krásná výzdoba. Potěší oko i zahřeje u srdíčka. Krásné velikonoční svátky Růženko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, máš pravdu, šla jsem domů s úsměvem na rtech. V této době jsou takové chvíle potřeba.

      Vymazat
  7. Parádně naparáděná místa! Je hezké, že to lidé ani v této době nevzdávají a stojí jim to za to!
    Děkuji za fotky, Růženko!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to taková oáza.
      Měj hezké sváteční dny.

      Vymazat
  8. To je krása :-) Verím, že Ti to vykúzlilo veľký úsmev. Niečo tak úžasné v tejto dobe.

    OdpovědětVymazat
  9. Růženko, to je hezké, milé a veselé ! Ten velký keř plný vajíček, ten tedy je...Moc hezké pohlazení na duši. Děkuju Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková oáza radosti, měla jsem hned lepší náladu.

      Vymazat
  10. Je skvelé, že napriek tejto situácii si niektorí ľudia dali tú námahu a spravili takúto veľkoplošnú veľkonočnú výzdobu.😊 Človek nemá ani pocit, že sa blížia nejaké sviatky.🙁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikonoční výzdobu jsme viděli i na jiných místech a je to moc dobře.

      Vymazat
  11. Tohle zákoutí musí nutně vykouzlit úsměv na každé tváři a to se v této nelehké době cení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Myslím, že se hodně lidí na zákoutí půjde podívat. Dala jsem to na FB a viděla jsem fotografie i ve skupině o Jihlavě.

      Vymazat
  12. To je opravdu moc hezké, vtipné a veselé. Do toho probouzející se příroda. Krása!
    Hezké svátky. Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. To je skutečně moc pěkná velikonoční výzdoba, která potěší oči i srdíčka kolemjdoucích. :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je krása! Nejvíce se mi líbí ten strom s vajíčky, je vidět, že si s výzdobou někdo dal hodně práce. Snad vám vydrží a nějaký vandal ji neponičí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam upozornění, že je místo monitorováno, tak ho snad nikdo neponičí.

      Vymazat
  15. To je nádherná barevná výzdoba, hned je ten svět veselejší 😉 Já včera objevila fialky na zahradě. Ony jsou Teda bílé, ale voní stejně jako fialové... 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé fialky nejsou tolik vidět, alespoň u nás jsem je neviděla.

      Vymazat
  16. Krásná výzdoba. je fajn, že se lidi nedali odradit a přece jen si trochu těch velikonočních barviček do města zanesli. i v té vesničce nedaleko mají krásný koutek. moc se mi líbí ti zajíci z placek kulatiny. I u nás ve městě u zámku jsou ozdobené stromy a v trávě obrovská vajíčka, ale viděla jsem to jen na internetu, ještě jsem tam nebyla. Růženko, krásné svátky, hlavně prožité ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je moc dobře, že se lidé nedali odradit současnou situací a města nebo vesnice si vyzdobili.
      I tobě přeji krásné Velikonoce.

      Vymazat
  17. Růženko, přeji Tobě i rodince krásné prožití svátků velikonočních ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
  18. Růženko, hezky jsi to nafotila, pěkná velikonoční výzdoba. I tobě hezké velikonoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  19. Růži, tak to se ti povedlo. Opravdu velikonoční příspěvek. I Tobě a rodině pěkné prožití svátků.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, za bledulemi jsme už vyrazili několikrát, vždycky to byl prima výlet, letos teda v okrese žádné bledulové louky nejsou, tak ještě jednou díky za tyhle jarní fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jsem vám přinesla fotografie krásného míst.

      Vymazat
  21. Taky přeji krásné Velikonoce:-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.