pátek 30. dubna 2021

Jarní výzva

3x3

Konečně jsem se dnes dostala k tomu, abych splnila výzvu od Jarušky. Nebudu popisovat anabázi s počítačem. Konečně ho mám doma, mám nainstalované Windows 10 a musela jsem koupit novou klávesnici a myš. A budu šetřit na nový notebook, je to pohodlnější než pracovat na stolním počítači. 

Výzvu nebylo jednoduché splnit, počasí se nemohlo rozhodnout mezi zimou a jarem.

Minulý týden jsem šla na pravidelnou kontrolu na endokrinologii a vzala jsem si s sebou foťák. Moc toho u nás nekvetlo, hledala jsem každou kytičku v trávě. Nakonec jsem potkala i rozkvetlý keř. Nejvíc kvetla a stále kvete zlatice.




Další fotografie jsem pořídila tento týden, vezli jsem počítač do servisu.


Zlatice u kina Dukla.


K jaru patří i sázení kytiček. Tyhle budou zdobit okna u mladých. 


Poslední tři fotografie jsou z dneška. I u nás na sídlišti to už krásně kvete.

Bílá magnólie u školy krásně rozkvetla růžová má zatím poupata. 


Tady hodovaly včelky, jen mi to nad hlavou bzučelo. 


Ještě bonus navíc. Video z úterního výletu do Humpolce. Ještě bude samostatný článek.



26 komentářů:

  1. Tak už to vypuklo i u vás, milá Růženko. Moc hezké. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, vypuklo a je to krása.

    OdpovědětVymazat
  3. Růži, moc pěkné fotografie. Nějak jsem nepostřehla, že jsi taky měla problémy s počítačem. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, také. Noťas už to nerozchodí. Pro příště vím, že se nevyplatí koupit levný notebook. Ještě mám stolní počítač a do něj jsem konečně nechala nainstalovat Windows 10.
      Přeji klidný víkend.

      Vymazat
  4. Růženko, moc hezky pojatá výzva. Počítač umí pozlobit, letos zlobilo dokonce i to jaro - já jsem poslední fotky k výzvě nafotila až včera...
    Přeji příjemný jarní den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Jaro letos zlobilo hodně, zatím žádné velké teplo není. Snad nebude studený celý rok.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  5. Děkuji za krásné jarní pokoukání, u nás pořád nic, skoro to vypadá, že každou chvíli začne zase sněžit! 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. U nás jaro pořádně začalo až tento týden. Dnes je sice zataženo a v noci pršelo, ale už bylo sucho a příroda vodu potřebuje.

      Vymazat
  6. Ano, jaro se už konečně probouzí. I když u nás je to stále ještě místy dost rozpačité. Ale přeci jenom už ty barvy přibývají.
    Zachytila jsi to OK !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Barvy už přibývají a je to krása, včera jsem si to moc užila. Dnes je opět zataženo. Nic s tím nenaděláme. Největší vrásky dělají zemědělcům a ovocnářům chladné noci, snad nebudou velké škody na úrodě.

      Vymazat
  7. Růženko poradila sis s výzvou opravdu skvěle. O tom to bylo, pořídit aktuální fotografie. Když všude všechno kvete, tak je to jednoduché a to jsem nechtěla. Chtěla jsem abyste si našli vše co je na probouzejícím se jaru opravdu krásné a to se dá najít i když padá sníh. Moc Ti děkuji za účast. Potěšila jsi mě a přidávám odkaz na Tvůj článek do shrnutí výzvy. Jinak i já mám stolní počítač a zatím netoužím po notebooku i když vím, že se otevře a jsi přihlášená...a tím je to jednodušší a také nemáš pod stolem mraky kabelů...Časem se to třeba i u mně změní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za pochvalu. Letos jsem přicházející jaro sledovala víc než jiné roky. Jednak kvůli výzvě a také jsem se moc těšila na sluníčko a teplo. Přichází pomalu, ale je tu a s ním radost ze všeho co kvete a co se zelená.
      Pro mně je notebook pohodlnější, dám si ho na klín a můžu se hezky v křesle opřít. A nebolí mě tolik záda.

      Vymazat
  8. Moc se mi Tvé obrázky líbí :) A to video - sasanky se třesou zimou, to je to letošní jaro.
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Sasanky se třásly zimou, sice svítilo slunce, ale když se schovalo za mraky, tak byl vítr studený a bylo to nepříjemné.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  9. Růží, nafotit letošní jaro nebylo jednoduché, prostě se někam zatoulalo. Ale nakonec jsme se ho všichni dočkali a pár fotek nafotili. Výzvu jsi zvládla parádně a objevila jsi spoustu barevných kvítečků. Nejvíc se mi líbí ten poslední růžový keř.
    Přeji ti krásné májové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Růžový keř kvete pár domů od nás, nemusel jsem pro tu krásu daleko.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  10. Růženko, i u vás už to vypadá jarně. Je na svět hned lepší pohled. Pěkné fotky. A sasanky na videu také pěkné. Já mám raději stolní počítač, kvůli očím mám monitor blíž k sobě a když mám něco dělat na notebooku u manžela a syna, tak rostu. Ale pořád jsem na sedmičkách, mám obavy, že ty staré oblíbené programy na Win 10 už nedám. Monitor je veliký a funguje i jako TV. Mám v něm zapojenou anténu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, Win 10 určitě dáš, nejsou složité.

      Vymazat
    2. Růženko, nejde mi o systém, že bych ho nepochopila nebo neuměla s ním oracovat, ten mi nevadí, znám ho od syna, ale nevím, jestli by na ně šly nainstalovat moje staré grafické programy. Některé mi nešly ani na Win 7. A nám je koupené a kvuli ním mám na zvláštním disku ještě OS XP. 🙂

      Vymazat
  11. Rúženko zdravím Tebe a všechny panenky. Mám moc ráda magnólii, má tak zvláštní květy. Zachytila jsi jaro hezky barevně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Magnólie je nádherná, jak bílá, tak růžová

      Vymazat
  12. Růženko, parádní fotky s jarní tématikou. 👍👍👍 Také jsem si myslela, že to bude brnkačka, ale ... počasí a hlavně čas byly proti mně.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Jaro se letos opozdilo, ale už je tady. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné rozkvetlé fotky, to já můžu 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.