pondělí 19. dubna 2021

Ještě nekončíme

Když jsme si prohlédli hrad Roštejn, tak jsme přemýšleli kam dál. Borovná není daleko, jeli jsme zkontrolovat chalupu a pak jsme pokračovali do Kostelního Vydří.


Projeli jsme Telčí. Při pohledu na Panský dvůr jsem si vzpomněla na loňský výlet s vnoučaty.



V Borovné jsem obhlédla manželovo hospodářství.








Uprostřed malého záhonku kvetla jediná kytička.



Komín postavil muž pěkný. 



Zastavili jsme se na hřbitůvku v Kostelním Vydří. Je to místo posledního odpočinku bývalého starosty Borovné pana Babora. Byli s mým mužem kamarádi. 



Dojeli jsme k cíli naší cesty. Ke kostelu P. Marie Karmelské s budovou kláštera karmelitánů.
















 Kostel P. Marie Karmelské








Říkala jsem manželovi, že by se mi takový domeček líbil. Jen suše poznamenal, že mám smůlu, že už tam někdo bydlí.








V klášteře je Karmelitánské nakladatelství. 



Naproti poutnímu kostelu je lesní hřbitůvek s hrobkou rodu svobodných pánů Dalbergů.


Snad se vám zakončení nedělního výletu bude líbit. 

32 komentářů:

  1. Růženko moc děkuji za krásné fotografie z mé rodné Telče a z Vysočiny. Jak já toužím, se tam ještě podívat! Projížděli jste v Telči Oldřichovým náměstím, kde jsme bydleli...Do kaple sv. Anny maminka chodila na nedělní bohoslužby. Borovná je také moc pěkná. Tam to neznám jen z fotografií od Tebe.. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, vždycky si na Tebe vzpomenu, když projíždíme Telčí. Držím palce, aby ses do rodného města zase mohla podívat. Borovná je malá vesnička, ale je tam moc hezky a hlavně je tam klid.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Růženko, udělali jste si parádní výlet.👍👍 Borovnou a Kostelní Vydří neznám. Jen díky tvým fotkám se nimi mám možnost seznámit. Komín se manželovi opravdu povedl a až bude domek omítnut, bude zdobit. Kostel ve Vydří je krásný, stejně tak i klášter. Překvapilo mně, že jste se mohli projít jeho areálem.
    Děkuji za přiblížení dalšího kousku naší krásné země.💓
    Přeji hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, bude to ještě trvat dlouho než bude chalupa k bydlení. Do Kostelního Vydří jsme se vrátili po letech, je to moc pěkné místo.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  3. Klášter se mi moc líbil, ale také ta vaše zahrádka :)
    Musím si přečíst i předcházející díly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahrádka je dílo manžela, tak mu pochvalu vyřídím. A děkuji.

      Vymazat
  4. Růženko,mi jste pěkný výlet. Na chalupě snad nikdy práce nekončí. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Práce na chalupě už trvá dlouhé roky a není vidět konec.

      Vymazat
  5. Růženko, moc hezký výlet, hned jsem si klášter a hrobku poznamenala, až pojedeme vašim směrem...
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem moc ráda,že se budeš inspirovat.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Růženko děkuju za prima výlet. Já jsem tu měla týden tři vnučky a tak teď musím všechny vaše výlety a příspěvky dohnat, aby mi něco neuniklo...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, trochu Ti závidím, že jsi mohla být s vnučkami. Určitě jste si ten týden všichni užili.

      Vymazat
  7. To víš, že líbí. Celý výlet se mi líbil. Asi se do těchto míst nedostanu, tak se tam ráda podívám alespoň takhle.
    Hezký den, Růženko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Růženko, děkuji za výlet. V Telči jsme sice byli, ale Borouvou a klášter jsme nenavštívili. Manžel udělal na domku hromadu skvělé práce. tento den jste si opravdu užili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel je šikovný, ale bohužel je na to sám a tak to jde pomalu.

      Vymazat
  9. Až se to všechno zazelená, to bude paráda! Díky za krásnou procházku :).

    Manželova hláška nemá chybu! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi to zakončení líbilo, tam u vás je fakt krásně 😊 Komín se povedl 😉👍 a kytička uprostřed záhonu je sice jen jedna, ale jaká... ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se Ti výlet líbil. Kytička je asi nějaký druh sasanky, manžel tak soudí podle listů.

      Vymazat
  11. Růženko moc ráda jsem se s tebou prošla místy, kde jsem nikdy nebyla a moc se mne líbí.
    Přeji ti hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti výlet líbil. Žijeme v krásné zemi.

      Vymazat
  12. Růži, díky za další krásnou reportáž. Přeji ti hezký den. Vyzobaná slunečnice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Měj pokud možno pěkný den.

      Vymazat
  13. Kostel v Kostelním Vydří je nádherný, mám to tam moc ráda. Koukám na něj každý den z okna. Před 15 lety jsem tam byla na svatbě za družičku:)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  14. Růženko, tak Borovnou neznám a manžel ti tvoří pěkné hnízdečko.Kytička slibuje konečně i na Vysočině jaro.
    Ohledně Kostelního Vydří, tam to znám a líbí se mi jak klášter, tak zdejší kostel, a když okolo kvetou pampelišky na loukách, prohlásila jsem jednou, že tam chci vysypat můj popel, až bude čas... ( a známý pravil, že si to ta krásná krajina nezaslouží), jo a v tomto klášteře jsem ztratila hodinky, když jsem šla na jistou místnůstku, odložila jsem je a zapomněla je tam.Tak jsi mi toho svými obrázky tolik připomněla, z doby, kdy jsme jezdili často do Slavonic.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti připomněla Tvoje zážitky. Je to krásný kraj.

      Vymazat
  15. To byla krásná procházka, moc se mi líbí ty rodinné domky, takové normální, jako byly u nás na Moravě, kde jsem žila. Určitě je to hezčí, než nějaké velké domy. Na takovém malém městečku bydlí syn a má tam taky domek, teď ho rkonstruuje. Je tam krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuji. Synovi se v domečku určitě hezky žije .

      Vymazat
  16. Díky za krásný pro mě virtuální výlet.

    OdpovědětVymazat
  17. Manželia vedia občas asi "potešiť", že áno? :-) Ale aj tak je skvelé, že si tak rozumiete a chodíte si na "staré" kolená takto po výletoch a ešte to zdokomentujete pre nás, čo nevytrčíme nohy z okresu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.