čtvrtek 20. května 2021

Negativní

výsledek antigenního testu mě dnes naladil pozitivně. 

Znamená to, že zítra konečně navštívím po devíti měsících kadeřnici. A už se těším, že ze mně udělá zase člověka. 😉 

Vzala jsem si foťák, že dojdu nafotit skupinku sakur, které už začínají odkvétat. Bohužel déšť mi to zhatil a zahnal mě domů. Ovšem pár fotek jsem cestou ulovila.










Dvě sakury jsem vyfotila u Artdentu.


Černé mraky od Starých Hor nevěstily nic dobrého. Za chvíli začalo pršet. 


Zajímalo by mě, co tu budou stavět. 


Na tomto místě bývaly zahrádky. Ještě tu zůstalo pár ovocných stromů. 






Už kvetou kaštany.




Kytičky nám kvetou i doma.

Na chodbě máme amarylis. Cibuli ještě objednal tchán a loni kvetl venku na chalupě. Na podzim ho manžel dovezl, přes zimu byl na chodbě a teď krásně kvete. Ibišek je sousedky. 




A doma mi začala kvést voskovka. Druhou mám na lince proti oknu, ale ta nekvete. 

Mějte krásný den. 

30 komentářů:

  1. Růženko, to jaro je opravdu krásné. 👍👍 Když se ze stromů stávají nevěsty v bílém a všude kolem jsou další kvetoucí rostliny, člověka neotráví ani ten déšť. Co mně otravuje, je zima a studený vítr. I doma ti to krásně kvete. Voskovka je moje vzpomínka na dětství, protože její květy jsou nádherné a jedinečné. 🌸
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jaro miluji. To letošní se opozdilo a je chladné, vítr mi taky vadí.
      Voskovku mám už dlouhé roky, kdysi jsem dala odnož mamce i sestře. Ani jedné nekvetla, jen mně. Když sestra zemřela, tak jsem si tu její donesla domů. Alespoň mám na ni památku.
      I Tobě přeji hezké dny.

      Vymazat
  2. Krásně rozkvetlé obrázky!
    Minulý týden jsem šla ke kadeřnici s testem a ani ho nechtěla, prý tuhle byrokratickou šaškárnu odmítá hrát 🤭.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jestli bude chtít vidět výsledek testu. Už se těším, až mi to houští, co mám na hlavě, probere.

      Vymazat
  3. Nám nekvetou ještě ani šeříky, natož kaštany! Amarylis jsem obdivovala už na fb, takovou barvu ještě nemám, budu se muset pak na ní soustředit. Horší je, že nevím který mi letos shnil....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem koukala, že už kvetou kaštany. Šeřík začíná kvést. Amarylis jsem fotila telefonem a barva je trochu zkreslená. Ale má nádherné, velké zvony. Cibuli tchán objednal od Bakkera.

      Vymazat
  4. Rozkvetlé fotky venku i doma jsou moc pěkné. Voskovka mi zmrzla, zapomněla jsem ji na balkoně a ona to nezvládla. Kvetla mi skoro každý rok, ale její "vůni" nemusím, bolela mě z ní hlava. Amarylis má opravdu nádhernou barvičku. Zdravím 😉😉😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, když mi doma něco kvete. Vůně voskovky někomu vadí, někdy taky chodím a hledám, co kde smrdí a ona voskovka.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  5. Máte to u vás hezky rozkvetlé. Amarylis mi kvetla nedávno, ale mám jinou barvu, více rumělkovou. Hezké rozkvetlé fotografie jsi pořídila. U nás začaly kvést střemchy. Ty mi zrovna nevoní,. Šeříky tu ještě nekvetou. Měj krásné jarní dny a snad to ke kadeřnici stihneš. také bych potřebovala ostříhat, ale jedna kadeřnice šla pracovat jinam, další do předčasného důchodu a ta co zbyla, má plno až do poloviny června. Tak mi nezbude než chodit jako strašidlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střemchy hezky kvetou, ale taky mi nevoní. Výsledek testu mi přišel za chvíli po odběru. U antigenních testů je to dřív. Jsem ráda, že mě vzala tak brzy, loni jsem se k ní po rozvolnění vůbec nemohla dovolat. Kadeřníků je v Jihlavě dost, někdy chodím i na pánské, ale teď nevím, jestli se i tam musí objednávat.

      Vymazat
  6. Růženko, už se to i u vás zelená a kvete, každý kousek zkulturněného prostoru je fajn. Amarylis mám na chodbě nad schody a letos možná pošel, ještě nic nevystrkuje, moje chyba, asi.Tvůj je překrásný.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem kdysi amarylis ještě po mojí mamce, nejdřív se o něj staral taťka a pak se přestěhoval k nám. Skoro vůbec nekvetl a pak jednu zimu také nepřežil. Tenhle je fakt nádherný. Uvidíme, jak se mu u nás bude dařit i nadále.

      Vymazat
  7. Také se chystám ke kadeřnici,ale ještě musím vydržet do příštího týdne,kdy jdu na druhou vakcínu.Já jsem se naučila stříhat sama.Nosím mikádo a to jen zastřihnu a jsem teď naprosto spokojená s vlasy.Ale přeci jen odborný sestřih by už potřebovaly.
    Máte tam všechno krásně rozkvetlý.My máme nejvíce květin na společné chodbě v paneláku,protože nám mají dávat nové zábradlí k lodžii a museli jsme ji vyprázdnit.Tak máme většinu kytek na chodbě.
    Růženko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem si zkrátila 2x ofinu a manžel mi to zastřihl vzadu, ale už vypadám hrozně. Mám hodně vlasů a jsou jako hřebíky, takže celé roky chodím nakrátko. Dnes se na mně kadeřnice vyřádí.
      Na chodbě by správně nemělo nic být, kvůli požárním předpisům, ale zatím tam kytky máme. Já si tam přes zimu dávám kaktusy.

      Vymazat
  8. Růženko, přeju Ti zítra prima střihání. Já se pořád nemůžu rozhodnout, jestli si nechám už svoje šediny nebo barvit. Tak ještě vyčkávám :) Hezky to u vás kvete. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já se už pár let nebarvím. Mám tvrdé vlasy a barva mi na ně špatně chytá. Kdysi jsem se barvila i doma. Tak chodím jako šedivá myška. To víš, že mně taky občas napadne, že bych si dala nějakou barvu, ale pak se zase nechám jen ostříhat.
      Měj krásné dny.

      Vymazat
  9. Tak u nás ještě nerozkvetly ani šeříky ...

    OdpovědětVymazat
  10. Růži, když jsem četla název tvého příspěvku, říkala jsem si, ježíš, co ji potkalo. A ono je to veskrze pozitivní. Pěkné fotky. Já jsem sama sobě kadeřnicí už dlouhá léta, barvím se sama a vlasy zastříhávám. Teď jsem musela dělat kadeřnici i svému muži, ale to už tak skvělé nebylo, ale ani mi moje kamarádka kadeřnice nevynadala, když to po mně opravovala. No rozhodně ale vypadal líp po mém zásahu než zarostlý. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, manželovi jsem se nabízela, že mu vlasy zkrátím, ale ode mně to nechce. Už jich moc nemá a ten zbytek se mu kudrnatí.;-) Kdysi jsem si přála mít holčičku, která by měla kudrnaté vlasy jako on.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  11. Krásně rozkvetlé fotky venku i doma, Růženko!
    Užij si kadeřnici a měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ke kadeřnici už se moc těším.
      I Tobě přeji hezký den.

      Vymazat
  12. Ahoj Růženko. U nás také skoro pořád prší, včera byl velký liják i s kroupama. Ten amarylis má krásnou barvu a voskovka by se mě taky líbila, je náročná na pěstování ? Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, včera to naštěstí byla jen krátká přeháňka. Voskovka není náročná na pěstování, soudím tak podle toho, že se jí daří i u mně. ;-)
      Měj se hezky.

      Vymazat
  13. Růženko, ten amarylis je nádherný a ta voskovka také. Vyfotila jsi jaro .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jaro je krásné období. Měj pohodový víkend.

      Vymazat
  14. Krásně Ti to kvete. Voskovku jsem taky kdysi měla.
    Pěknou sobotu ! I když počasí se zatím nějak moc hezky nepředvádí.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Musím sa priznať, že ma tá prvá veta trochu pobavila, keďže ja tých negatívnych atg testov mám za sebou už ani neviem koľko. Ale chápem, že u vás sú tie podmienky iné a že Ťa to povzbudilo. Krásne kvetnaté fotky, tie ja tak milujem.

    OdpovědětVymazat
  16. Také už jsem konečně ostříhaná. Ještě jsem si nevšimla že u nás kvetou kaštany, musím se po nich jít podívat. Květ kaštanu se mi moc líbí. Malou sakuru bych si chtěla dát na zahradu. Až nám vymění elektrický sloup a budu vědět co a jak zničili a jak opravili, pokusím se zahradu trochu změnit. Pěstování zeleniny mě už zmáhá a letos vůbec netěší protože se ničemu nedaří to jaro je příšerné. Amarylis je nádherná a květy voskovky se mi také moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné rozkvetlé fotky 👍 Já jsem holkám pořád říkala, že je pozitivní, že jsou negativní 😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.