neděle 6. června 2021

Cesta lesem

Slíbila jsem vám pokračování našeho výletu. Po chvíli odpočinku jsme šli lesní cestou zpátky do Bílku. To už byla příjemná procházka, nemusela jsem pořád koukat pod nohy a mohla jsem se trochu rozhlédnout kolem sebe. 



Je tu hodně borůvčí, že bychom se sem za čas vrátili s konvičkami?




Už jsem moc nefotila, spíš jsem se kochala přírodou, když vtom se najednou ozvalo: "Pozor".  Koukala jsem kolem sebe jaké nebezpečí mi hrozí. A on nápis na stromě. Myslím, že to mělo být upozornění na jeden ze stromů, který hrozil pádem. 

Kdyby tak v mechu seděl pěkný hříbek.








Ještě jsem se ohlédla k lesu z kterého jsme vyšli. 


Pro mně zase neznámá kytička.

Bílý pejsek za plotem ostražitě hlídal. 



Zastávka na železnici v Bílku. 




Doufala jsem, že penzion, u kterého jsme parkovali, bude mít otevřeno. Otevřeno nebylo a tak jsme jeli do Chotěboře. I tam jsem něco nafotila, to bude příště.  

Manželovi se líbily louky kolem nás, tak jsem nahrála krátké video.





18 komentářů:

  1. Růženko, krásná procházka. Včera v lesích z Mimoně do Doks jsem také obdivovala jarní zeleň borůvčí.Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel to kontroloval a už byly vidět mrňavé zelené borůvky.

      Vymazat
  2. Krásne fotky :-) Ľúbim vaše prechádzky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Růženko, zdravím. Moc hezká procházka, v lese je tak pěkně...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výšlap, Růženko! Máme Vysočinu moc rádi.
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Vysočina je krásná.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Růži, další krásný výlet. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je pokračování výletu na Doubravu.
      Měj klidný nový týden.

      Vymazat
  6. Krásné pokračování výletu.O víkendu bylo v lese nejlépe.Bylo docela velké teplo.
    Louky teď krásně kvetou,ale motýly už žádné další nenacházím.
    Růženko,měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem cestou mezi loukami zahlédla jednoho malého motýlka.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  7. Tato část u méně náročná, ale taky fajn!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, cestou lesem už to byla pohoda.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Fotky jsou krásné, ale ujíždím na mechu, takže u mě vyhrává ta mechová 😀.

    OdpovědětVymazat
  9. V lesích je příjemně, když je venku horko. Škoda, že jsi nevzala na výlet nějakou panenku. V tom měkkoučkém mechu by se jí určitě líbilo. Louky jsou nyní opravdu pěkné, plné kvítků. Pod naší zahradou už je louka posečená.

    OdpovědětVymazat
  10. To byla moc krásná procházka, taková pohodová 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.