neděle 18. července 2021

Pouťová

Dnes jsme si konečně jeli pro vnoučátka, která u nás budou do pátku. Po obědě jsme jeli s mladými na pouť do Lučice a děti si užily pouťové radovánky. 

Jak šel den. 

Vlčí máky u našeho domu stále kvetou a tak si to užívám. 


Pole rozkvetlých máků. 





Při čekání na křižovatce v Havlíčkově Brodu. 






Babička Zdenka má krásně rozkvetlou předzahrádku. 

U našich mladých se bude stavět garáž. 


Přišel nás přivítat kocourek Míša. 

Pouťová Lučice


Mají tam moc pěkný kostel. Děti se vyřádily na autíčkách, na kolotoči, na labutích a na houpačce. Dvě poslední atrakce Vašík vynechal, zato Verunka si je užila. Venda si dal raději zmrzlinu. Obešli jsme stánky, líbily se mi rukodělné výrobky.







Houpačky našeho dětství, pamatujete?





 A jedeme do Jihlavy.

35 komentářů:

  1. Poutě mají rády snad všechny děti. Na dnešní atrakce už bych neměla žaludek, myslím, že bych potupně vrhla i na řetízkovém kolotoči 😀 Měj se krásně a užívejte si vnoučata. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, našim dětem se asi nejvíc líbila autíčka. A pak si každý vybral nafukovací hračku a nakonec chtěly cukrovou vatu.

      Vymazat
  2. Milá Růženko, přeji krásný a vydařený týden s vnoučátky! A potěšil mě kocourek Míša. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Z Míši se stal na stará kolena mazlivý kocourek. Dokonce mi dnes olizoval ruku.

      Vymazat
  3. Růženko, já jsem nikdy, na rozdíl od mých sourozenců, nemohla na kolotoč ani další atrakce, bylo by mi špatn. Ale váš kocourek je roztomilouš. Já bych si koupila na pouti košík, k nim mám vztah. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, mně nedělaly dobře kolotoče a houpačky, natož ty moderní atrakce. To bych mohla přijít o třetí zuby.;-)
      Košíky byly pěkné. Ovšem na houby máme dva a to nám stačí.

      Vymazat
  4. Užili jsme si jistě moc hezky den.
    V Lučici se mi libi ta dřevěná zvonice. Krásně si ten týden s vnoučaty užijte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, zvonice se mi také moc líbila. Zajedeme tam někdy s mužem sami a já si Lučici víc prohlédnu.

      Vymazat
  5. Růži, moc hezký den jste si užili. Tak užívej dál s vnoučaty krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Verunka už se ptala jestli pojedeme někam na výlet.

      Vymazat
  6. Měli jste moc hezký den, Růženko!
    Ať je v pohodě i ten dnešní! Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko,krásně jste si užili den s vnoučaty.Moje vnoučata poutě milovaly,i my jako děti,žádnou jsme nevynechali.Užij si další hezké dny s vnoučatama.
    Já tu bude mít vnučky zase od čtvrtka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, naše děti to milují a tak pokud to jde, jim pouť dopřejeme.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Poutě jsou určeny spíše dětem nebo odrůstajícím, jen těch věcí, co tam je k prodeji... Vnoučata se těší na babičku s dědou, oni zase na vnoučata - ať vám to vyjde. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, k proději tam bylo hodně lákadel. Také si přeji, aby se nám týden s dětmi vydařil.

      Vymazat
  9. Růženko, dětem se musela pouť určitě líbit. A teď si budou užívat u babičky a dědy celý týden... Plánujete nějaký výlet ? A jak se líbí Verunce Tvoje panenky ? Přeju hezké prázdniny s dětmi. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nějaký výlet asi pojedeme, ale musíme vymyslet něco, kde je nějaké hřiště. Naše Verunka je hodně akční a jak není na výletě hřiště, tak je otrávená. Verunce se moje panenky líbí, ale půjčit jí můžu jen některé. Tentokrát si žádnou nedovezla. Naštěstí tu na ni čekala opravená panenka a půjčila jsem jí oblečky, tak si vyhraje.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  10. Vypadá to na skvěle užitý den :) u nás byla také pouť v Kostelním Vydří, ale bohužel jsem se jí letos nezúčastnila, protože jsem zrovna přijela z tábora
    Leník

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to byl skvěle prožitý den:-). Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to moc hezký den a děti pak jely s námi k nám.

      Vymazat
  12. Růženko, ale těch penízků za atrakce - ta dětská radost něco stojí :-) Také se mi líbily výrobky stánkařů. Nevěděla bych, co vybrat. Moc hezky jste si užili den. Tak ať máte i další tak hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jít na pouť není levná záležitost. Vzpomínala jsem na to kolik stála jízda autíčkem za nás. No nedá se to poměřovat.

      Vymazat
  13. Zahrádka je krásná a kocourek je miláček. Pouťové dovádění mám ráda. Je to připomínk normálních časů. Měj se hezky a užij si vnoučátek.

    OdpovědětVymazat
  14. Růženko to jste se měli náramně.. ať i další dny jsou takové. Z💙

    OdpovědětVymazat
  15. Kolotoče, tak to mne hneď evokuje prázdniny. Ako dieťa som kolotoče zbožňovala aj všetko okolo nich, cukrovú vatu, predaj jarmokových výrobkov. No nádhera :-) Užite si vnúčatká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děti si také daly cukrovou vatu, Verunka růžovou, Vašík modrou a měl obarvený jazyk i konečky prstů. S vnoučátky to bylo moc prima.

      Vymazat
  16. U vás je to pouť, u nás jsou to hody :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme byli na pouti po hodně letech. Sami na ně nejezdíme.

      Vymazat
  17. Růženko, krásně strávený den s vnoučaty. Zaujaly mne ty houpačky, ty jsem už dlouhá léta nikde neviděla. Hned bych se šla pohoupat. :o)
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, však mě muž na houpačky hned upozorňoval. Na takových jsme se houpaly jako děti. Já měla vždycky žaludek až v krku. Houpala se jen Verunka, Venda si dal raději zmrzku.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  18. Ty výroky mě vždycky fascinují, jak jsou lidi neskutečně šikovní. Krásná podívaná. A hezká vesnice i s kostelem 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.