sobota 24. července 2021

Od pondělí do pátku

Včera ráno byl vnouček posmutnělý. Když jsem se ho ptala co mu je, odpověděl, že dny u nás moc rychle utekly. Měl pravdu. Odpověděla jsem mu, že se může těšit na srpen, že u nás ještě pár dnů budou. A co jsme dělali? V pondělí  odpoledne jsme jeli do City parku, protože Verunka potřebovala nové pantofle na doma. Oba to uvítali, protože milují jezdící schody. Pantofle jsme koupili i vnoučkovi a pak jsme zajeli na hřiště u Staré plovárny. Verunka ho znala od loňska, kdy u nás byla sama. Taky hned Vendu upozorňovala kudy má jít. 





Ve středu jsme jeli na Křemešník.


Přijeli jsme před otevřením lanového centra a tak jsme šli nejdříve k rozhledně.


Na rozhlednu šel s dětmi manžel. Venda ji dal 2x do poloviny, Verunka statečně vylezla s dědou až nahoru, přestože se bála. 


Pak si oba prošli jednu z tratí na lanovém centru. Po sportovním výkonu je potřeba doplnit energii. Zajeli jsme si na oběd do Krahulčí a po obědě na chalupu zkontrolovat jak zrají borůvky. 



Moc se mi líbí kaplička v Borovné. Byla vysvěcena v roce 2001.
Vedle ní je hřiště pro děti. 

S Vendou jsem si šla zahrát stolní tenis. Naposled jsem ho hrála, když byli naši kluci malí. Moc nám to nešlo, ale zato jsme se u toho nasmáli. Raději jsme šli za Verunkou na hřiště a tam se oba vyřádili. 

Na další výlet jsme jeli hned ve čtvrtek. Děda naplánoval cestu na Orlík u Humpolce. 






Nejdřív něco informací o historii hradu. 


Na hradě myslí i na pejsky.

Muž šel s dětmi na rozhlednu a já se kochala krásami hradu dole. 






















Z vrcholu rozhledny na mně vnouček volal, že jsem maličká. Schody na rozhlednu si vyšlápli 2x, tak se jim to líbilo. 



Z rozhledny fotil manžel. 




Od hradu jsme ještě zajeli do Humpolce na Disk golf, kde jsme si všichni vyzkoušeli házet talířem. Není to jednoduché a potřebovali bychom hodně trénovat. To mohou děti doma, muž jim koupil jeden koš a talíře na házení. A po obědě jsme se vypravili domů. 
V pátek dopoledne jsem vařila, uklízeli jsme s dětmi hračky a děti si chvíli i malovaly. 

Byl to prima týden. Mám nové obrázky od dětí. Zahráli jsme si člověče nezlob se. Našla jsem Mikádo a děti si mohly vyzkoušet jak mají šikovné prstíky. Verunka převlékala panenku, vyzkoušela boty, které jí nejvíc sluší. Ke slovu přišla i Seva, děti si z ní rády staví. 

Dnes budu odpočívat.😉

28 komentářů:

  1. Růženko, to si myslím, že budeš odpočívat...Já když hlídám naše tři ty menší vnučky, jsem pak tak týden k nepoužití. Přijedou za týden na prázdniny, budeme s nima na chalupě. Děti měly s vámi hezký prázdninový týden, budou mít na co vzpomínat. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, nakonec jsme místo odpočinku jeli zase na výlet. A jsem moc ráda, viděli jsme zase něco nového.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Já moc ráda vzpomínám na dny, když byla vnoučata malá trávili jsme společně volné dny. Dalo by se říct, že žiji ze vzpomínek hlavně s vnoučaty na dovolených.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, taky na výlety s dětmi ráda vzpomínám.

      Vymazat
  3. Važte si toho, že děti v tomto věku projevují zájem o mnoho takových věcí a hlavně, že rády jezdí k babičce a dědovi na prázdniny. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím k nám rády jezdí. Moc se nevidíme, tak je jim to asi i vzácnější stejně jako nám.

      Vymazat
  4. Prázdniny u babičky a dědy jsou a vždycky byly ty nejhezčí. Užívali jste si vnoučátek, a tak teď máš nárok na pořádný odpočinek. Měj se krásně 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děti se k nám těšily a to jsme moc rádi. Snad nám to vyjde i v srpnu. Místo odpočinku jsme jeli na výlet.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  5. Růženko, užili jste si všichni krásný týden a nedivím se, že byl vnouček smutný. U babičky s dědou jsou prázdniny nejlepší.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děti u nás nebyly půl roku, tak jim to chybělo. Doufám, že nám to vyjde a v srpnu ještě přijedou.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  6. Růženko, krásný týden spolu.
    My jsme dnes s mladými byli celé odpoledne, přijeli gratulovat Dědoušovi ke kulatinám a pak museli do Prahy na očkování mladší vnučky.Příští sobotu je vyfasuji a strávím týden s nimi. Pa a užívej si každý den. Ten Orlík je bez lesa divný, ale dostavba je zajímavá. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, určitě si s děvčaty užiješ krásný týden.
      Také si na jiný vzhled Orlíku nemohu zvyknout. Pamatuji si jak jsme k němu šli poprvé. Studna byla ve vysokém lese, bylo to i trochu tajemné. Povedlo se jim hezky zakomponovat rozhlednu do zbytku věže. Dětem se na rozhledně moc líbilo.

      Vymazat
    2. Růženko, dlouho jsem znala jen ten Orlík na Vltavě a když jsme objevili tento u Humpolce, už jsme tam šli několikrát.Ale bez těch stromů....Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Růži, to byl nabitý týden. Chápu, že dnes budeš odpočívat. Tak měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Dnes budu opravdu odpočívat.¨
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  8. To se Vašíkovi nedivím, že mu týden utekl. Jste skvělí prarodiče, vymysleli jste parádní program! Na Orlíku se líbilo i mě a schody našemu Aaronovi (máme podobné z terasy, tak se nebál, jak všichni předpokládali :o).
    Růženko, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, máte šikovného pejska, když vyšlapal ty schody.
      Měj pohodovou neděli.

      Vymazat
  9. Růženko,ani se nedivím,že se vnoučatům od vás nechce a že jim to uteklo.Připravili jste pro ně nabitý program.Mám radost z hradu Orlík,aspoň ho vidím celý a pořád mě mrzí,že bylo zavřeno a nemohla jsem na rozhlednu.My tu máme také vnučky,těm je už 12 a 14 a také s něma výletujeme.Ta mladší je upovídaná a tak někdy nevím,kde mi stojí hlava.Fotím,ale naní zatím čas.Zítra odpoledne je vezeme zpátky k jejich mámě.A zase si domluvíme,kdy opět přijedou.Jsem za to hrozně ráda,že k nám mohou.
    Krásné výletování a fotografie.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, naše vnučka taky nezavře pusu.
      Určitě si s vnučkami také užíváte krásné dny. Jen to vždycky rychle uteče, viď.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  10. Krásné jste výletovali a ještě sis užila vnoučka. Moc hezké fotografie jsi pořídila, hezká místa jste navštívili. Vnoučkovi se to líbilo a to je nejdůležitější. Sluší Ti to Růženko. Mějte se moc hezky a opatrujte se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, naše vnoučata milují výlety a myslím, že se jim líbily.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  11. Měli jste krásný týden :) když je program, tak čas utíká o dost rychleji.
    V restauraci v Krahulčí jsem byla 2x, vaří tam moc dobře :). Disk golf znám, hrajeme ho v Řídelově na táboře, super aktivita :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, v Krahulčí se vždycky dobře najíme. Dříve jsme rádi jezdili do restaurace Na kopečku, ale už to tam není ono. A také na Žabinci vaří dobře.

      Vymazat
  12. Krásné fotky, s dětmi jste si to vyloženě užívali, ani se nedivím, že byl vnouček smutný. Ale srpen je tu cobydup 😉

    OdpovědětVymazat
  13. ja by som chcela byť vaše vnúčatko :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.