neděle 4. července 2021

U jezírka

Dnes dokončíme sobotní procházku. Byli jsme se tady podívat loni v srpnu, teď to okolo jezírka krásně kvete. 










Tady jsem vyrušila paní kosovou. 
















Mraky na obloze vypadaly hrozivě a tak jsem šla nejkratší cestou domů. Vzala jsem to kolem hřiště, kde byla jen jedna maminka s malou holčičkou a vyšla jsem naproti Möbelixu. 



Cestou domů jsem natrhala něco dobrého pro naši želvičku. 

Mějte krásnou neděli. 

23 komentářů:

  1. No vida, paní Kosová sháněla něco k jídlu a ty, Růženko, vlastně také, pro želvičku.To jezírko je zajímavá lokalita. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, pro želvičku mám v záloze ledový salát. Ale ten nemůže jíst pořád. Ještě chodím naproti ke škole, doufám, že mi to školník taky neposeče.
      Jezírko se mi moc líbí.

      Vymazat
  2. Jezírko je pěkné, ale co ty mraky? Nezmokla jsi? Ta vrbina nahoře se nezdá, vypadá nevinně, ale nemůžeme se jí tady zbavit, jak se rozrostla. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, naštěstí jsem nezmokla. Nakonec spadlo jen pár kapek. Díky za určení žluté kytičky, její název jsem neznala.

      Vymazat
  3. Jéj, na toto jazierko za bytovkami si pamätám z tvojho blogu. Vyzerá to tam krásne rozkvitnuté, ale tie mraky ozaj nevyzerali moc priateľsky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jezírko mě přivedla Hannet, která tam také fotila. Já do té doby netušila, že tam nějaké jezírko je.

      Vymazat
  4. Moc hezké jezírko :) mraky vypadají hrozivě, pršelo z nich?
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. To jezírko nevypadá vůbec špatně - taková malá oáza přírody.
    A tvoje želvička se skutečně má :o)
    Růženko, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Růži, moc hezké fotky, ale ty mraky vypadají dost děsivě. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Ty mraky mě nakonec zahnaly domů.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  7. Růženko,malé jezírko,ale krásné s tolika květenou.A tmavé mraky nad ním přidávají fotografiím velmi působivou atmosféru.
    Měj hezký sváteční den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, jsem ráda, že se mi jezírko podařilo zachytit v době, kdy to kolem hezky kvete. Mraky vypadaly děsivě.
      I Tobě přeji hezký den.

      Vymazat
  8. Prošla jsem se s Tebou v minulém příspěvku a pokračuji i dnes. Dnešním fotkám tedy nebe dává atmosféru !!!! Ale místo je to pěkné.
    Hezký den, Růži!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Je to opravdu pěkné místo.
      Měj hezký sváteční den.

      Vymazat
  9. Růženko, to je hezké jezírko i to okolí. Fotky s mraky se mi líbí. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Skvěšlůá odpočinková zóna. Vodní prvky i na okraji sídlišť, to je paráda. Mraky dodávají těm fotkám zvláštní atmosféru. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou moc hezké vzpomínkové fotky. Líbí se mi ty podmračené mraky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve chvíli, kdy jsem byla u jezírka, se mi mraky moc nelíbily. ;-)

      Vymazat
  12. Moc pěkné fotografie s tou dramatickou oblohou. Hlavně, že jsi nezmokla a želvička se dočkala dobrůtky. Přeji Ti krásné letní dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.