úterý 13. července 2021

Zase na "pastvě"

Když jsem se o půl sedmé ráno vzbudila, byla obloha bez mráčku. Ovšem netrvalo to dlouho a obloha se zatáhla. Tak jsem se rychle vypravila želvičce pro zelené, co kdyby začalo pršet. A vzala jsem si i foťák, abych ulovila něco pro vás. 

Sousedce kvete ibišek. Věříte, že je na chodbě celé ty roky co tu bydlíme? 

I máky stále kvetou.







Bohužel můj foťák neumí zachytit tu krásnou barvu květů. A poradí mi někdo ze zkušených zahrádkářů co je to za keře? 



I krásné listy zdobí. Tím se řídím hlavně u mých pokojových kytiček. Jdu se věnovat manželovi a domácnosti. 

Mějte krásný den. 

24 komentářů:

  1. Růženko, líbí se mi, že na nás myslíš. Jiřina z N.
    znám ty kytky, ale neumím jejich názvy...

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, ráda kytičky fotím a vím, že je máte rády.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sousedčin ibišek je nádherný :) Název těch keřů nevím, ale jsou mi povědomé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ibišek jsem si už zkoušela vypěstovat, ale nepodařilo se mi to.

      Vymazat
  4. Vše želvička se mám! A my taky, protože to u vás kvete moc krásně!
    Růženko, přeji krásné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem tu krásu pro vás nafotit. Dnes se musí želvička spokojit s granulemi, protože prší.
      Helenko, i Tobě přeji hezké letní dny.

      Vymazat
  5. Krásné kytičky.Ten růžový keř máme také před domem,hledala jsem také název,ale já si kytky moc nepamatuji,takže teď nevím.
    U nás bylo včera hrozné horko,ale díky psovi musím ven i v horku.
    Až večer se přihnala bouřka a déšť a prší pořád.
    Růženko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, u nás bylo včera taky hrozné horko a večer i dusno. Jediným plusem bylo, že mi rychle uschlo prádlo. Bouřka byla až dnes ráno a prší.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Moc krásné fotografie. Ty růžové keře máme ve městě na mnoha místech, jejich název také neznám. Teď všude kvetou. Měj krásné dny Růženko a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ty keře jsem také viděla i jinde a moc se mi líbí.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  7. To je bezva, když člověk téměř nemusí vystrčit paty z domu a má tolik pěkných fotek! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď nikde nevýletujeme, tak alespoň jsem nafotila kytičky u domu.

      Vymazat
  8. Růženko vlčí máky mám moc ráda. Ve městě je už skoro nepotkáš. Moc hezky u vás všechno kvete. Přeji ti krásné léto Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsem máky viděla kvést i ve městech. Měj krásné letní dny.

      Vymazat
  9. Moc se mi líbí ibišek. Vypadá, jako že vysílá jiným ibiškům:)
    Měj se hezky, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květy ibišku jsou krásné. Je škoda, že vydrží jen jeden den.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  10. Růženko, díky za hezké fotečky. A pozdravuj panenky...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji a panenkám pozdrav vyřídím. Měj se hezky.

      Vymazat
  11. Růži, krásně snímky jsi ulovila. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Krík sa volá tavolník japonský (Spirea japonica). Iveta

    OdpovědětVymazat
  13. Růženko ty keře s růžovými květy mám na zahradě dva, vždy si je ostříhám do kulata, ale jak se jmenují nevím, dala mi je kdysi snacha, měla je v květináči na balkoně, ale začaly přerůstat. V květnu jsem je ostříhala a tak teprve nyní začínají nakvétat.

    OdpovědětVymazat
  14. To je nádhera, ten ružovo-fialový krík je úžasný, ale tiež ibištek a maky. Proste všetko :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.