čtvrtek 2. září 2021

Křehká krása

Když jsme přijeli v soboru do Tasic, byla už jedna prohlídka v běhu a do druhé zbývalo víc než půl hodiny. Prohlédli jsme si vystavené sklo v prodejně a pak jsme se šli kousek projít. 


Prodejna je místnostech, které patřily bývalé hospodě.




















Kašpárka dostala paní z prodejny jako dárek. 

Manžel už studuje mapu a půjdeme se projít. Líbí se mi zastávka mezi dvěma stromy. 




Oba nás zaujalo pouliční osvětlení. 















Poznali jsme s mužem další zajímavé místo s bohatou historií. 

Přeji vám krásné zářijové dny, snad se počasí umoudří a bude hezky. 

20 komentářů:

  1. Růženko, jak to bude možné, taky chceme ještě někam spolu s mužem vyjet, dokud bude hezky. Podzim mám velmi ráda.Pěkně jste si zavýletovali, v prodejně bych si vybrala.
    Ale čeká mě toho příští týden hodně a tento víkend také. Tak pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, také bychom ještě chtěli výletovat. Snad bude počasí příznivé.
      V prodejně by sis určitě vybrala.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  2. Obdivuji práci sklářů, ale osobně mám raději sklo čiré než barevné. Opět jste si udělali s manželem parádní výlet. Tak trochu ti to závidím, můj muž má problémy s kyčelními klouby, a tak na procházky nechce chodit. Dneska jsem byla v lese, podívat se, jestli u nás nerostou houby, tak nerostou 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, určitě bys v prodejně objevila něco pěkného z čirého skla. Procházka byla krátká, potřebovali jsme nějak překlenout dobu čekání na další prohlídku.

      Vymazat
  3. To sklo je moc krásné. Lampy jsou super, teď se všude dávají Ledky, takovéhle jsem snad ještě neviděla. A zastávka mezi stromy fakt vychytaná 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lampy se nám moc líbily, takové jsem ještě neviděla.

      Vymazat
  4. Krása! Určitě bych si něco vybrala. A vaše procházka se mi taky líbí, příjemné místo!
    Růženko, měj hezký den.0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, výběr byl velký. Procházka byla příjemná.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Růži, to sklo je úžasné, mám sklo ráda. A pěknou procházku jste si udělali. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Sklo je krásný materiál. Jsem moc ráda, že jsme se do sklárny jeli podívat. Jsme bohatší o další zážitek.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  6. Růženko,vy jste neúnavní.
    Sklo mám ráda a určitě bych takovou výstavu také nevynechala.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, jsem ráda, že jsme sklárnu navštívili a prodejně jsme viděli i výrobky z ní.
      I Tobě přeji hezký víkend.

      Vymazat
  7. Vystavení umění sklářů nikdy nezklame. A i procházka neznámým terénem k zahození není.
    Hezký den, Růži!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo se nám obojí, krásné sklo i procházka.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  8. Růženko, pěkná výstava i celý výlet. Ta zastávka se mi líbí, to má nápad. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To je fakt krehká krása a pekná prechádzka. Lampy sú úžasné <3

    OdpovědětVymazat
  10. V prodejně skla bylo spoustu zajímavého. Ve skutečnosti to bylo jistě mnohem barevnější, že? Taky vidím, že mé fotky nejsou tak zajímavé, jak když je vidí mé oko. A ty lampy na ulici, to jsou jak zvonky, jak vánoční osvětlení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo toho tam daleko víc, hodně čirého skla. Všechno jsem pochopitelně nefotila.
      Máš pravdu, že fotky vyjdou jinak než to viděly naše oči

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.